Gjest mariaja Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hei! Jeg leter etter en olje som i min familie alltid har gått under "108-oljen".. Den heter 108, også står det Lakschmi litt lenger nede på flaska. Den har vært i salg på nettet før, men nå er den siden lagt ned. Flaska er brun, med grønn etikett, og innholdet lukter meget sterkt, den skal hjelpe mot tett nese, om du har vondt i halsen, hoster etc. Den smøres inn på halsen og brystet om man er forkjølet fks Har noen hørt om denne oljen før, og vet dere hvor jeg kan få kjøpt den? Hadde vært SÅ takknemlig
hufsa! Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Heia.å ja det husker jeg mamma smørte på oss når mi var unger men gud det hjalp.Var det terpentin? ble vel kjøpt på apoteket men spørs om det fins lengre.Så var det en veldig sterk lukt i det?
hufsa! Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Heia.å ja det husker jeg mamma smørte på oss når mi var unger men gud det hjalp.Var det terpentin? ble vel kjøpt på apoteket men spørs om det fins lengre.Så var det en veldig sterk lukt i det? Husker hun sa:nå skal mi smøre på terpentin og sødolje..men om det var samme tingen??har jo superdårlig hukommelse..Kan det være det samme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå