Gå til innhold

Hotell i New York?


Strawberrygirl

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og min samboer har tenkt oss til New York for å titte litt rundt... vi planlegger reisen antakeligvis rundt påsketider..

Jeg har tittet litt rundt på nettet, men det er jo en svææær by og mange hoteller!

Er det noen som har vært i NY og som har et hotell å anbefale?

Ikke for stiv prisklasse, men ikke for shabby heller...

Det skal nå være litt romantisk å bo på hotell i NY;)

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Kona og jeg bodde på Quality Inn i Long Island City og jeg må innrømme at det ikke var spesielt romantisk...men det var ca halv pris av Manhattan hotellene da vi bestilte. Vi betalte 160$ og det var inkludert alle skatter, avgifter, internet og frokost. Men det var lett å komme seg rundt med subway...kun to stopp til Manhattan. Her er mitt reisebrev med omtale av hotellet: http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha hotell midt i smørøyet på Manhattan, vil jeg anbefale The New Yorker Hotel. Ligger rett ved siden av Madison Square Garden. Se www.newyorkerhotel.com. Har vært der et par ganger. Middels pris i forhold til andre hotell i området. Grei standard. Flott utsikt fra frokostrestauranten og de har en egen tradisjonell amerikansk Diner som er døgnåpen med billig mat. Herfra har du gangavstand til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd her , og var veldig fornøyd med hotellet og beliggenheten. Det var også et stort pluss til med hotellet, nemlig takterrassen i 16.etg, god utsikt :)

Jeg ser på hjemmesidene at hotellet har blitt renovert siden jeg var der, så da er det sikkert enda finere (var jo egentlig ikke noe luksushotell, men over middels fint), men da er det jo mulig at prisene har steget endel også...

Ekstratips er resturanten ved hotellet, Rare Bar & Grill, nydelige burgere og veldig hyggelig :)

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...