Gjest Desperat forkjølet Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Noen som vet om en god, effektiv nesespray? Prøvde sånn saltvannsspray, den hjalp ingenting. Var pottetett igjen få minutter etter. Mens andre typer spray hjelper en del lenger, men hvis man tar den ofte nok (så ofte som man trenger) så blir man plutselig enda tettere. Hjelp! Finnes det en som vare så lenge at man får sove natten gjennom??
hufsa! Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Heia,kjør en mot forkjølese den ene heter vel Otrivin men du må huske å bøye huet framover mellom beina når du sprayer inn, så det går opp og ikke ned i halsen..Tror ikke det er så mye å bytte på de reseptfri nesesprayene.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Heia,kjør en mot forkjølese den ene heter vel Otrivin men du må huske å bøye huet framover mellom beina når du sprayer inn, så det går opp og ikke ned i halsen..Tror ikke det er så mye å bytte på de reseptfri nesesprayene. Men hvis jeg bøyer hodet fremover så renner det så mye slim ut at jeg føler all sprayen vil bli med ut igjen
hufsa! Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Men hvis jeg bøyer hodet fremover så renner det så mye slim ut at jeg føler all sprayen vil bli med ut igjen Du må bare prøve..så det på god morgen,norge med han Bernt legen som alltid var der før og tro meg funker mye bedre..Snyt deg,bøy ned,spray og snus godt inn.Du tar jo huet opp igjen så fort du har snust det inn..Lykke til..Har du Zyrtec så løsner det au masse hvis du er tett..
Gjest Bolledeig Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Og drikk MASSE vann, blir mye snørr av det, men da får du "dritten" ut i hvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå