Gå til innhold

dårlig selvbilde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sofia_*
Skrevet

Jeg har så dårlig selvtillit, andre blir irritert når jeg snakker om det fordi de mener at jeg ikke har noe å ha dårlig selvtillit for. Jeg har gått til psykolog og prøvd medisiner, det funket en lang periode men ikke nå lengre. Kjæresten blir sinna på meg fordi jeg blir lett sjalu, føler meg ikke bra nok, føler meg ikke sexy, ikke pen..føler meg mislykket, synes det er tungt å forholde meg til folk, vanskelig å få venner.. Egentlig vil jeg bare være alene, slutte på jobb og skole, dumpe typen og slutte å ta kontakt med folk. Det er så slitsomt. Gråter mye, nesten hver dag. Jeg tror ikke noen/noe kan hjelpe meg utenom meg selv. Finnes det andre alternativer enn psykolog og medisiner???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, kjære lille deg!

Prøv å tenk på hvorfor DU er sammen med typen din?

Fordi han er morsom?

Pen?

Smart?

Sexy?

God kysser?

Den beste personen i hele verden?

For det tenker han om deg!! Tro meg!

Han ville aldri vært sammen med deg vis ikke han hadde følelser for deg, vis ikke han syntes du var helt perfekt, deilig, søt, morsom osv..

Du må forkusere på det! :)

Skriv ned ALLE ting du kommer på, om hvorfor du er sammen med han, så skal du se at alle de grunnene er hvorfor han er sammen med deg og. Og det gjør deg til verdnes heldigste jente!!:):)

Gjest Gjest_sofia_*
Skrevet
Ååh, kjære lille deg!

Prøv å tenk på hvorfor DU er sammen med typen din?

Fordi han er morsom?

Pen?

Smart?

Sexy?

God kysser?

Den beste personen i hele verden?

For det tenker han om deg!! Tro meg!

Han ville aldri vært sammen med deg vis ikke han hadde følelser for deg, vis ikke han syntes du var helt perfekt, deilig, søt, morsom osv..

Du må forkusere på det! :)

Skriv ned ALLE ting du kommer på, om hvorfor du er sammen med han, så skal du se at alle de grunnene er hvorfor han er sammen med deg og. Og det gjør deg til verdnes heldigste jente!!:):)

Tusen takk, nå fikk du meg til å gråte. Hihi. Jeg gråter og gråter, av ingenting jeg.. Skulle gjort alt for at ordene satt seg fast i hodet mitt og ble der, men jeg vet ikke om det når frem.. som om jeg ikke vil akseptere det... Arg.

Skrevet
Tusen takk, nå fikk du meg til å gråte. Hihi. Jeg gråter og gråter, av ingenting jeg.. Skulle gjort alt for at ordene satt seg fast i hodet mitt og ble der, men jeg vet ikke om det når frem.. som om jeg ikke vil akseptere det... Arg.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er akkurat slik som deg. Jeg har mistet gutten jeg elsker over alt på denne jord!! Jeg og slet skikkelig med sjalusi osv, og jeg og gråter og gråter!

Men det ER så viktig å vise kjæresten din at du HAR selvtillit. For ellers kveler du han og dytter han mer og mer vekk.. Det høres kansje ulogisk ut, men det er sant. Jeg har selv opplevd det der..

Du MÅ si de tingene til deg selv hver dag. For det er faktisk en grunn for at han er hos deg og at han elsker deg! Det er jo DEG. Ingen andre!!:)

Prøv å klæ deg fint hver dag. Ikke spar på klær du syntes du føler deg sexy i. Typen din syntes nok du er sexy uansett, men du må gjøre det for deg selv! For det hjelper. Jeg er EKSPERT i å gå med daffe klær. Joggebukse og genser og sånt. Men med engang jeg får på emg en stram dongri bukse og en genser jeg syntes er fin, da får jeg mye bedre selvtillit. Det er viktig!

Si det til deg, hver dag. Har du hørt om "secret"? Det er en veldig bra bok/film. Den handler om at du er det du tenker.

Tenker du at du er stygg, ikke noe morsom, smart, pen osv, så ER du ikke det..

Men tenker du hver dag at du faktisk ER søt, at du er morsom og du er pen, så ER du det! Alt handler om hva DU tenker!

Begyn i de små stegen først. Liker du en spess hårfrisyre, bruk den ofte. Syntes du nesen din er fin, eller rompen, fortell det til deg selv, og til typen din. Si til han "wee, rompen min er så fin i denne buksen, er du ikke enig?" Så rister du på rompen og ler!

Kos deg meg deg selv. Jeg tipper du er vakker som den du er, og typen din er vkker slik han er, og jeg er vakker som jeg er. Alle er vakker på sin egen måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...