Gå til innhold

Kjempedildo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kona har skaffet seg en kjempedildo som heter King Dong, men den er for stor. Hun har veldig lyst til prøve den. Noen som har denne hjemme ? Gode råd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åherregud!

Nysgjerrigheten selv måtte jo google. Altså. Det var da ikke småtterier heller... Ingen gode råd dessverre.

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Hjelp.. kjempe stor...

Lang oppvarming, olje, god tid..

Hvorfor vil hun ha alt det der inni seg.. :sjokkert:

Elisabeth

Gjest wet dream
Skrevet

Så hun har kjøpt seg en dildo. For et sjokk at 33cm lengde og 20cm omkrets var stort. Det hadde hun ikke tenkt på. Likevel har hun lyst til å teste den ut, men aner ikke hvordan hun skal få det til før mannen hennes har forhørt seg på nettet. Akkurat.

Skrevet
Åherregud!

Nysgjerrigheten selv måtte jo google. Altså. Det var da ikke småtterier heller... Ingen gode råd dessverre.

Første bilde jeg fikk opp var en dame som holdt n dildo nesten like stor som overkroppen. Like lang og alt for tykk. Kan ikke være mye godt å trykke det der i seg, nei..
Gjest store slem
Skrevet

Å ja, den der er mellomste bukken bruse i samlingen vår.

Tid og tålmodighet er alt som skal til, trust me on this.. :gjeiper:

Skrevet
Å ja, den der er mellomste bukken bruse i samlingen vår.

Tid og tålmodighet er alt som skal til, trust me on this.. :gjeiper:

Da er vel du (eller din kjære?) helt i ekstase når ungen skal presses ut tenker jeg? ;)

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet
Kona har skaffet seg en kjempedildo som heter King Dong, men den er for stor. Hun har veldig lyst til prøve den. Noen som har denne hjemme ? Gode råd ?

Masse glidemiddel, begynne med noe mindre for så å gå opp i størrelse. Hvis man vil får man det til :)

Gjest storeslem
Skrevet
Da er vel du (eller din kjære?) helt i ekstase når ungen skal presses ut tenker jeg? ;)

Unger? :nei:

Er ferdigformert for lenge siden, heldigvis.

• 1 år senere...
Gjest Kjempedildo
Skrevet

Vi fikk den inn og kona var fornøyd. Problemet er hode som er litt større enn resten. :-)

Gjest Sandbekken
Skrevet

lurer på en ting jeg.. er det liksom ekstra godt med noe så stort? eller er det mest fasinasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...