Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Kona har skaffet seg en kjempedildo som heter King Dong, men den er for stor. Hun har veldig lyst til prøve den. Noen som har denne hjemme ? Gode råd ?
Caramela Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Åherregud! Nysgjerrigheten selv måtte jo google. Altså. Det var da ikke småtterier heller... Ingen gode råd dessverre.
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Hjelp.. kjempe stor... Lang oppvarming, olje, god tid.. Hvorfor vil hun ha alt det der inni seg.. Elisabeth
Gjest wet dream Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Så hun har kjøpt seg en dildo. For et sjokk at 33cm lengde og 20cm omkrets var stort. Det hadde hun ikke tenkt på. Likevel har hun lyst til å teste den ut, men aner ikke hvordan hun skal få det til før mannen hennes har forhørt seg på nettet. Akkurat.
Evinrude_ Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Åherregud! Nysgjerrigheten selv måtte jo google. Altså. Det var da ikke småtterier heller... Ingen gode råd dessverre.Første bilde jeg fikk opp var en dame som holdt n dildo nesten like stor som overkroppen. Like lang og alt for tykk. Kan ikke være mye godt å trykke det der i seg, nei..
Gjest store slem Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Å ja, den der er mellomste bukken bruse i samlingen vår. Tid og tålmodighet er alt som skal til, trust me on this.. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Å ja, den der er mellomste bukken bruse i samlingen vår. Tid og tålmodighet er alt som skal til, trust me on this.. :gjeiper: Da er vel du (eller din kjære?) helt i ekstase når ungen skal presses ut tenker jeg?
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Kona har skaffet seg en kjempedildo som heter King Dong, men den er for stor. Hun har veldig lyst til prøve den. Noen som har denne hjemme ? Gode råd ? Masse glidemiddel, begynne med noe mindre for så å gå opp i størrelse. Hvis man vil får man det til
Gjest storeslem Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Da er vel du (eller din kjære?) helt i ekstase når ungen skal presses ut tenker jeg? Unger? Er ferdigformert for lenge siden, heldigvis.
Gjest Kjempedildo Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 Vi fikk den inn og kona var fornøyd. Problemet er hode som er litt større enn resten. :-)
Gjest Sandbekken Skrevet 26. september 2009 #12 Skrevet 26. september 2009 lurer på en ting jeg.. er det liksom ekstra godt med noe så stort? eller er det mest fasinasjon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå