Gå til innhold

Kvalm i dag...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei på dere..!

Jeg sitter på jobb og plutselig så føler jeg meg så kvalm..

Jeg har mensen, og har hatt KRAFIGE blødninger nå i 4 dager.. og veldig ubehagelig vondt i magen...Har også begynt på ppillen yasmin igjen etter 1 års opphold...!

Kan min kvalme ha noe med dette å gjøre? Eller er det noen som har noen andre teorier?

Jeg som skal på kurs etterpå også.,.. dette passer skikkelig dårlig..:(

Endret av heeggee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og brått så begynte jeg å tenkte på tampongsyken..!!

Jeg har såklart brukt tampong.. og har akkurat fjerna den nå!!

Noen som har hatt denne sykdommen... Tror dere det kan være noe sånt?

Skrevet (endret)

Det høres ut som "vanlige" menssmerter - men det kan virkelig være ille nok! Før jeg begynte på p-piller måtte jeg holde senga de to første mensdagene hver eneste måned.

TSS er alvorlig, men sjelden, og symptomene er influensalignende:

- Plutselig høy feber

- Oppkast/diaré

- Hodepine

- Sår hals

- Svimmelhet

- Rødhet, varm hud og muskelsmerter

Du ville med andre ord sannsynligvis ikke ha vært på jobb om du hadde TSS... Men om du er redd, gå til legen, det skader ikke. :)

Endret av Miel
Skrevet

hehe.. nei.. jeg trodde vel kanskje ikke det innest inne.. men fikk litt hetta...

Jeg har hatt skikkelige blødninger nå i 4 dager... fyller stor tampong på 3 timer.. ikke noe ålreit..!!

Har pcos.. så jeg har ikke mensen på 3-4 mnd.. men når det først kommer, så er jeg sikkert på at det skal ta igjen for det tapte..!!

Jeg kunne og tenke meg å være hjemme, men jeg propper i meg smertestillende og går på jobb... er et virkelig ille tar jeg hjemmekontor..:)

Er ikke kvalm lenger nå.. bare suuuuuuper oppblåst.. akkurat som om en balong i magen.. og det er vondt å klemme på den...!!

Men marerittet må vel snart være over for denne gang.. og nå er jeg tilbake på ppiller.. og mins å huske at det ikke var like ille da...!!

Men tusen takk for svar :)

Skrevet

Det er ikke noe moro, nei. Vet akkurat hvordan du har det! :troest: Det er lov å synes veldig synd på seg selv på sånne dager.

Skrevet

Ja.. jeg vet... men føler jeg må være "tøff".. lite sympati for slik i manndominerte yrke som jeg er i.. hehe... så jeg sitter for meg selv og har vondt.. hehe...! Bare menn rundt som ikke forstår alikevell.. hehehe... ;)

Sniker med meg bind og tamponger inn på do.. hehe.. og irriterer meg grenseløst at det ikke er vask innpå hver enkelt do her..!!! hehe.. selv om det er egen jentedo!

vel vel.. Jeg syntes iallefall bittelitt synd på meg selv.. hehe.. så får det være nok ;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...