Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lancelotte
Skrevet

Jeg har da en god del tid å ta av, og vil gjerne fylle den med noe..

Da tenkte jeg det var på tide å ta seg en jobb. Ikke for pengene, men for å være sosial, og få noe ut av dagene. Da lurer jeg litt på.. hvilke jobber er det som oftest har det "beste miljøet". Jeg har ikke lyst å stå i en kasse av noe slag, så tenkte gjerne å få jobb på et lager eller noe?

Noen som har noen erfaringer ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søppeltømmer? En kamerat ble sendt i land pga. helseproblemer, han jobbet som søppeltømmer ved siden av omskoleringen og stortrivdes.

Skrevet

Hva med å se på stillingsannonser lokalavisa eller Finn.no for å se om det er noe der som ser ok ut?

Ellers kan et forslag være Tupperware eller Perfect home eller noe annet i samme dur, med home-partyer. Veldig sosialt i hvert fall.

Skrevet

Vurdert frivillig arbeid for en sak du tror på eller noe i den dur?

Skrevet
Jeg har da en god del tid å ta av, og vil gjerne fylle den med noe..

Da tenkte jeg det var på tide å ta seg en jobb. Ikke for pengene, men for å være sosial, og få noe ut av dagene. Da lurer jeg litt på.. hvilke jobber er det som oftest har det "beste miljøet". Jeg har ikke lyst å stå i en kasse av noe slag, så tenkte gjerne å få jobb på et lager eller noe?

Noen som har noen erfaringer ? :)

Hva med å være frivillig istedenfor jobb... hvis det økonomiske ikke har betydning. De fleste større byer har frivillighetssentraler hvor det pleier å være godt miljø og masse folk i ulike situasjoner.

Ville bare nevne det for deg:)

Skrevet

Hva slags interesser har du? Se deg om i miljøene og bransjene som er relevante for interessene dine.

Skrevet

Det er supre miljøer på verksteder og byggeplasser. aldri et kjedelig øyeblikk :P Du blir også behandlet med silkehansker om du er jente.

Gjest Lancelotte
Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag!

Da er det bare å sette i gang å lete etter noen som vil ha meg :ler:

Skrevet
Det er supre miljøer på verksteder og byggeplasser. aldri et kjedelig øyeblikk :P Du blir også behandlet med silkehansker om du er jente.

Det ble ikke jeg! Der var det en gjeng mannsjåvnister. Men har opplevd mange plasser der jeg får respekt og. Så varierer vel. Men veldig sosialt og hyggelig på slike plasser.

Du sa du ikke ønsker å stå i noe kasse, men vil alikevel anbefale kasse på bensinstasjon jeg ;)

Og frivillig i røde kors etc har jo kjempe hyggelige miljøer.

Skrevet

Jeg jobber på en populær cafè, og det anbefales! De fleste som jobber der er på min alder. Kjempebra miljø, alle er inkluderte og trives...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...