Gå til innhold

Våkner og bader i svette

Fremhevede innlegg

Gjest Svetteguri
Skrevet

Jeg har det siste året blitt plaget med at jeg våkner om natten og bader rett og slett i svette! Det renner av kroppen. Sengklærne blir selvssagt våte og kalde osv..lite hyggelig med andre ord. Jeg har vært til lege og fikk sjekket bl.a skjoldbruktjertelen, men det så fint ut. Tok en del andre prøver og men alt ser bra ut.

Men er det vanlig at dette kommer sånn helt plutselig? Har som nevnt hatt det ca et år og det skjer omtrendt hver natt.

Noen med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Har hatt samme plage i årevis. Er klissvåt hver eneste natt, og det inkluderer kropp, hår og også alt av sengetøy. Det er ikke mulig å finne en grunn til det - ei heller en forklaring.

Gjest Gjest_eee_*
Skrevet
Jeg har det siste året blitt plaget med at jeg våkner om natten og bader rett og slett i svette! Det renner av kroppen. Sengklærne blir selvssagt våte og kalde osv..lite hyggelig med andre ord. Jeg har vært til lege og fikk sjekket bl.a skjoldbruktjertelen, men det så fint ut. Tok en del andre prøver og men alt ser bra ut.

Men er det vanlig at dette kommer sånn helt plutselig? Har som nevnt hatt det ca et år og det skjer omtrendt hver natt.

Noen med samme erfaring?

Gjest Gjest_eee_*
Skrevet

Jeg jobber som akupunktør, og kjenner godt til det problemet dere nevner med nattesvette. Jeg har behadlet flere med disse symptomene, og faktisk hatt resultater etter bare 1- 2 behandlinger. Det er vel verdt å prøve!

Lykke til!

Skrevet

Er overgangsalder mulig?

Sover dere med åpent vindu?

Skrevet

Noen med samme erfaring?

Jeg kjenner ei som har slitt med nattesvette i mange år, etter at hun gikk til homeopat og begynte med homeopatisk medisin er problemet borte. Det kan være verdt å prøve. Bare husk å gå til en godkjent homeopat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...