Gjest Ts Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hei! Sliter med benhinnebetendelse og lurer på om noen har gode råd. Løper ikke for tiden så var litt overrasket over at det kom nå..Noen som har et vidunderråd??
Gjest Gjest_siss_* Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Intet vidunderråd, men en cortisonsprøyte fra legen din hjelper til det får roet seg igjen.
Wildy Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg plages i perioder, og for meg er det eneste som hjelper hvile og omlegging av aktiviteten.Har etterhvert begynt å bli flinkere til å ta signalene på alvor med en gang de melder seg og går da over til svømming.
Ambriel Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Nå har jeg aldri hatt det, men sliter selv med en senebetennelse i hælene og halebeinet og det jeg har fått beskjed om er å ta det med ro, ikke presse meg selv for hardt og å ise det ned på kveldene Fant denne siden, du har kanskje oppdaget den selv, men hvis ikke så det ut som om hun hadde et par gode tips Lykke til, leste litt om det og det hørtes ikke særlig godt ut
Gjest Ts Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Intet vidunderråd, men en cortisonsprøyte fra legen din hjelper til det får roet seg igjen. Cortisonssprøyte altså? Ok. Jeg var hos lege tidligere pga betendelse i begge bena. Jeg forklarte hva jeg hadde gjort etter den kom, unngikk løping, gode sko osv Jeg fikk noe Naproxen og det var det hele. Det var ingenting annet å gjøre sa legen enn å operere om det skulle bli kronisk.. Jeg vet enkelte taper leggene, men jeg er usikker på hvordan en event taper. Skal høre med legen ang denne sprøyten også:-) Takk for rådet! Er det flere som har noe å bidra med er jeg veldig takknemlig:-)
Gjest Ts Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Nå har jeg aldri hatt det, men sliter selv med en senebetennelse i hælene og halebeinet og det jeg har fått beskjed om er å ta det med ro, ikke presse meg selv for hardt og å ise det ned på kveldene Fant denne siden, du har kanskje oppdaget den selv, men hvis ikke så det ut som om hun hadde et par gode tips Lykke til, leste litt om det og det hørtes ikke særlig godt ut Tusen takk for en kjempefin link! Naprapat blir det neste! Takk takk! (sukk..har vært hos kiropraktor uten hjelp..men satser på at Naprapaten er bedre..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå