Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt kranglete situasjon her.

Jeg skal motta dagpenger fra nav, men for å få dette må jeg få en oversikt over timelistene mine fra vikarbyreået. Men vikarbyrået nekter fordi de mener det er for mye jobb og de prøver å få tak i saksbehandleren min. Saksbehandleren min svarer ikke på tlf og jeg får heller ikke tak i han.

Uansett hva jeg sier til vikarbyrået så nekter de fordi de mener det er for mye arbeid, og jeg begynner å bli desperat nå. En venn av meg tipset om at jeg burde ta til hjelp fra noen som har fri jushjelp. Og jeg lurer rett og slett på hvem jeg kan gå til, og hvem som kan hjelpe.

Jeg er nå nede i 400 kr, og jeg får ikke særlig mye i dagpenger heller (ble sykemeldt og de tels som ikke jobbing hos nav så da er det mindre penger og når jeg får de da) så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unskyll meg men man kan få gratis jushjelp nå? også, er det sannt? det er student som jobbe gratis hjushjelp? så snill. jeg vet ikke det. jeg hara ikke hørt det går an. husstudenter, hva det menes med det da? unskyll men jeg er ikke født opprinnelig, ikke her i norge nei.

jeg også får dagpenger i nav to uker etter først gangen jeg får første dagpenger. hver måneden. ikke sælig mye det også jeg får. men jeg overleve håperlig. og jeg også har problem mitt i vikarbyroå. de tar søknad fra meg. jeg komme til dem og intervjiu, men jeg kan ikke høre de ringer meg noengnag også!! folkens i vikarbyroå er ikke hygglig på enn mote. men de er hygglig og snakke med meg noen ganger. jeg forstått det. hvorforr det er sånn da?

men jeg nå tyrenge ikke hjushjelp gjemme. det går håperlig bra. jeg tyrenge ikke hjushjelp. jeg klare det. jeg klare vaske hus og vaske husarbeide. men det er også fint med gratis hjushjelp. takk så mye for hjelp. jeg skal ringe og spøre dem jeg også.

Skrevet

Men unnskyll?

jeg ringet til gratis hjushjelp istad idag. de ikke fortsått hva jeg mener. jeg forklar til dem mange mange ganger jeg tyrenge hjushjelp fordi jeg tyrenge vaske hus mit når det skitten. og gratis er bra. men de forstått ikke. hvorforr ikke de forstått jeg vet ikke. jeg tror gratis hjushjelp er bare til pen dame og pen gutt. kan ikke ha gratis hjushjelp til meg. stakars. fy!

jeg er så slitt av dere behandlingsmåte meg på.

bare norsjk kan få gratis hjushjelp her da? unnskyll men det er ikke snill.

Skrevet
Men unnskyll?

jeg ringet til gratis hjushjelp istad idag. de ikke fortsått hva jeg mener. jeg forklar til dem mange mange ganger jeg tyrenge hjushjelp fordi jeg tyrenge vaske hus mit når det skitten. og gratis er bra. men de forstått ikke. hvorforr ikke de forstått jeg vet ikke. jeg tror gratis hjushjelp er bare til pen dame og pen gutt. kan ikke ha gratis hjushjelp til meg. stakars. fy!

Troll et annet sted.

Skrevet (endret)
Men unnskyll?

Jeg velger å ta deg seriøst. Det er ikke gratis HUSHJELP, men JUSHJELP, det vil si at man kan få råd og hjelp i juridiske saker.

Endret av Belladonna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...