Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Har hatt konstant hodepine siden lørdag kveld, og lurer på om noen vet hva det kan være? Venter mensen til helga, men har aldri vært plaget med hodepine i forbindelse med den før. Har heller ikke gjort noe veldig anstrengende, og er heller ikke mer stresset enn jeg har vært de siste ukene. Hodepinen er ikke så intens som når jeg får vondt i hodet andre ganger (har sjelden hodepine), men den er altså konstant. Kan det ha noe med vitamin- og/eller mineralmangel å gjøre? Har mistet en del hår de siste månedene.. Har kun tatt en paracet, til lunsj i dag, men det hjalp ikke nevneverdig. P.S.: Ja, jeg skal ta meg en tur til legen snart
SnuppiLuppi Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Har hatt konstant hodepine siden lørdag kveld, og lurer på om noen vet hva det kan være? Venter mensen til helga, men har aldri vært plaget med hodepine i forbindelse med den før. Har heller ikke gjort noe veldig anstrengende, og er heller ikke mer stresset enn jeg har vært de siste ukene. Hodepinen er ikke så intens som når jeg får vondt i hodet andre ganger (har sjelden hodepine), men den er altså konstant. Kan det ha noe med vitamin- og/eller mineralmangel å gjøre? Har mistet en del hår de siste månedene.. Har kun tatt en paracet, til lunsj i dag, men det hjalp ikke nevneverdig. P.S.: Ja, jeg skal ta meg en tur til legen snart Hei, du, jeg aner ikke hva det kan være når du plutselig har fått hodepine uten at du vanligvis har det. Det kan jo hende du plutselig har fått migrene eller noe da? Jeg vet ikke jeg assa ;-). Håper det går over eller at du får hjelp av legen! God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå