Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Bestevenninna mi kjøpte helt lik ytterjakke som meg, èn uke etter at jeg hadde kjøpt min. Er det smålig av meg å være litt irritert på henne? Det er en rød stormberg jakke, som alle kan se på lang avstand at er helt lik. Og jeg som var så glad og fornøyd med jakka mi...Og så kjøper hun en heeelt lik... Er jeg smålig?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Butikken selger ikke bare den jakka til deg . Så alle som vil ha den har rett til å kjøpe den. Kanskje venninda di likte den veldig godt? Synes ikke du har noen grunn til å være sur.
covergrl Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Bestevenninna mi kjøpte helt lik ytterjakke som meg, èn uke etter at jeg hadde kjøpt min. Er det smålig av meg å være litt irritert på henne? Det er en rød stormberg jakke, som alle kan se på lang avstand at er helt lik. Og jeg som var så glad og fornøyd med jakka mi...Og så kjøper hun en heeelt lik... Er jeg smålig? hater å si det, men ja det er smålig.. hvilken rolle spiller det om dere har samme jakke..? det er laaaangt flere enn venninna di som har slik jakke.. kan du liksom ikke være fornøyd med jakka di nå da, når hun har samme..?
Bellatrix Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Det er bare en jakke. Jeg ser ikke problemet med at venninna di har kjøpt lik.
Gjest Pupsilure Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Jeg skjønner at du blir irritert jeg. Spesielt hvis dere er mye sammen, så ser det litt rart ut å ha like jakker.
Pingting Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Det betyr vel bare at du har bra smak da...?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Ja jeg skjønner egentlig selv at det er smålig...Men åhh...Hun kunne jo kjøpt en annen farge i det minste da...Gjør meg ingen ting at mange har samme jakka, men når det er henne jeg er sammen med nesten hver eneste dag så synes jeg det var litt dumt.
¤Kanutten¤ Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Det var nå unødvendig å kjøpe akkurat samme farge på akkurat samme jakke, da.
Gjest Spiss Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Vi er tre venninner som har kjøpt akkurat den samme jakken, i nøyaktig samme farge, og ser ikke helt problemet med det...
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 For noen problemer enkelte har. Jeezus...
Gjest Miley Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Det hadde ført til at jeg hadde brukt jakka mindre hvertfall, og jeg skjønner godt at det er litt irriterende.
LukaFrost Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Hva om hun hadde planlagt å kjøpe den jakka lenge, men ikke hadde råd til den før nå. Kanskje hun er irritert fordi du rakk å kjøpe den før henne?
hufsa! Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Bestevenninna mi kjøpte helt lik ytterjakke som meg, èn uke etter at jeg hadde kjøpt min. Er det smålig av meg å være litt irritert på henne? Det er en rød stormberg jakke, som alle kan se på lang avstand at er helt lik. Og jeg som var så glad og fornøyd med jakka mi...Og så kjøper hun en heeelt lik... Er jeg smålig? heia,jeg sjønner deg veldig godt!men det er vel fordi 2 av mine tidligere venner kjøpte alt jeg eide og hadde,utrolig irriterende!Vi var like fra topp til tå,og slutta jeg å gå med det,ja,så slutta de også.Hadde ho sagt at ho ville ha den før deg syntes jeg du skulle droppa det og motsatt,iallefall samme farge!
Gjest Raptuza Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 Er det ikkje flott å vera trendsettar då????
angeleyes Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 Synes du skal ta det som et kompliment på at du har god smak jeg
estrella Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 Hadde det vært ei jeg ofte er med, går sammen med, hadde jeg følt meg litt teit, fordi det minner meg om 3-4-5 klasse når man skulle kle seg helt likt. Hun kunne iallefall ha tatt en annen farge da... Jeg er sikkert teit som bryr meg om slik, men hva er poenget med å gå rundt å kle seg likt ? Jeg skjønner at klærne er masseprodusert og alt det... Hadde det vært ei jeg ikke er ofte ute å går med så hadde jeg ikke brydd meg.
Gjest Gjest_L Skrevet 16. september 2008 #18 Skrevet 16. september 2008 Jeg forstår deg godt jeg, iallefall hvis dette er jakka du bruker mest og du er mye sammen med denne jenta. Noe annet blir det hvis det er ei turjakke eller lignende. Jeg kjøper så og si aldri klær som venninnene mine har kjøpt og de har heldigvis samme oppfatningen. Har hendt en sjelden gang at vi dukker opp i det samme, men da er det kjøpt uten at vi har vært klar over at den andre også har kjøpt det. Det er så mye og velge mellom der ute at jeg ikke ser behovet for å gå likt kledd. Husker godt da jeg gikk på barneskolen/ungdomsskolen og alle hadde den samme grønne Helly Hansen jakka.
angara Skrevet 16. september 2008 #19 Skrevet 16. september 2008 I min venninnegjeng er dette en uskreven (men av og til omtalt) regel. Man kjøper ikke et klesplagg som en annen har og bruker ofte.
Gjest Page Skrevet 16. september 2008 #20 Skrevet 16. september 2008 (endret) Jeg ville vel synes at det var litt snodig, ja, men jeg vet ikke om jeg ville blitt irritert. Mer forundret, kanskje. Jeg ville i hvert fall ikke gjort det samme selv. Endret 16. september 2008 av Page
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå