Gjest flatbrysta Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Lurer på hvordan pupper som ligner vrengte innerlommer egentlig ser ut? Vanlige hengepupper som ikke er særlig store, eller hva???? Sleng gjerne med bilde dersom noen har. Jeg frykter at kanskje jeg har slike.....
Gjest Portis Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Vel, vil tro det er slike pupper som henger og i tillegg ikke har så mye "stuffing" - altså de er flate i tillegg til at de henger. Har ei venninne som har slike pupper, men det ser ikke så ille ut når hun går med skikkelig BH. Da ser det ut som at hun har skikkelig fine og faste pupper
Rosalie Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Slike pupper som du ser mødrene til "sultne barn i Afrika" har.
Gjest Skyldig! Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Lurer på hvordan pupper som ligner vrengte innerlommer egentlig ser ut? Vanlige hengepupper som ikke er særlig store, eller hva???? Sleng gjerne med bilde dersom noen har. Jeg frykter at kanskje jeg har slike..... Om du hadde hatt det så tror jeg du ville sett det selv. Jeg har sånne nemlig, og har ingen problemer med å se likheten for å si det sånn.. Gleder meg til å få dem fiksa i jula!
Vannflaske Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Haha, godt å høre at det ikke bare er jeg som lever med stygge pupper! I tillegg er det ene mye større enn den andre.. Irriterende. Har ikke akkurat råd til å fikse dem heller, så jeg får bare leve med å aldri kunne gå i bikini..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå