Gå til innhold

Tiits betroelser....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om dette er rette prosjekt for meg. Dagbok er iallefall 15 år siden jeg holdt på med. Og det var ikke på en pc..... kan jeg love dere! Klatterier, skriblerier og Kjære Dag... Jo, jeg husker ham!

Men, jeg skal iallefall forsøke å skrive noe her inne av og til..... det kan jo være litt greit for meg selv iallefall. Å ha noe å bla tilbake i når hukommelsen tar seg en hvil.

Så: til saken.

I dag har jeg hatt en nydelig dag! Avspaserte fra jobb (tok ut litt av mine 100 timer.....) Bestemte meg for å bruke dagen til bare meg selv, ikke alt mulig annet som jeg vet at jeg BØR gjøre.. Derfor hadde jeg en god morgen for meg selv etter at barna var levert i barnehagen. Vi dro seint dit også.. så jeg kom meg ganske seint igang. Det er så godt!!! Så pakket jeg en sekk med kaffetermos, matpakke, to bananer, regntøyet (det var litt utrygt), liggeunderlag og ei fersk avis. Så heiv jeg meg på sykkelen og dro ut på tur. Langt avsted oppi skogen, så gikk jeg litt opp i lia så jeg fikk utsikt. Fant et lunt og fint sted, og danderte meg selv på liggeunderlaget, skjenket kaffe i kruset mitt, og bladde opp avisa. Her satt jeg i 2 timer og leste hele avisen.... brukte all tid jeg ønsket. Koste meg skikkelig. Hørte fuglesang og lett vind i trærne. Til slutt kom duskregnet, og jeg måtte ta på regntøyet. Satt der forsatt og studerte landskapet .... så etter elg! (redd den!) Hadde full avslapning.... Så dro jeg hjem, og tok en lett fredagsvask, kokte risengrynsgrøt til barna (de elsker det, og vil helst ha det til frokost, middag og kvelds!) Så hadde vi taco til kvelds, og full avslapning foran tvèn med massasje og påfølgende sex!

En perfekt dag!

(Hm... .en god start på dagbokskrivinga også! Kanskje det er lurt å skrive om slike gode dager, så "holder" kanskje virkningen seg lengre... )

Ærlig talt: føler meg veldig sliten av jobb. Trenger absolutt å ta meg inn igjen nå. Skal prøve å ta ut mest mulig avspasering nå utover, i tillegg til ferie. Det er roligere tider nå enn ellers i året, så da går det. Kan ikke risikere at sjefen setter tak på avspaseringa mi!

Nå skal jeg se etter katten og krype til køys snart. Det er så godt med reint sengetøy og rene golv.

I morgen er planen min å vaske kjøkkenet skikkelig. Tak, vegger, vinduer, skap og skuffer, ovn og det hele. Vi får se hvor langt jeg kommer...Skal iallefall starte. Kjøkkenet er eneste rom jeg ikke har rundvasket ennå. Har likesom spart det verste til sist jeg..... ja, ja, salmiakken står klar den!

Ok, natt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søren, klarte nesten ikke å finne meg sjæl, gitt. Lagt meg inn under feil bokstav. Kanskje noen kan hjelpe meg med å flytte?

Dagen i dag... ja. Har jo absolutt vært preget av morgenkosen i senga, da den berømte kondomen forsvant. Herrrliget, så mye kjas! Oppgiret ennå jeg! Har sprunget på toalettet til stadighet for en liten g.u. hvor forsøket har vært å finne den bortkomne. Men lyktes jeg? Nei! Har vært livredd for at den kanskje har forsvunnet INN i livmora mi, og er litt engstelig for det ennå. Hvem vet hva som kan skje? Den er iallfall ikke lokalisert, selv etter nøye saufaring av meg selv og "gynekologen" min (jepp, mannen min... motvillig riktignok, og med et merkelig ansiktsuttrykk da han prøvde å titte inn og lete rundt. )

Ikke det hyggeligste som kunne skje, nei, men det var jo hyggelig det som skjedde først, da. Jeg har liksom ikke hatt "tid" til å tenke på det faktum at jeg kanskje har blitt gravid av dette utrolige stuntet.... skal tenke litt på det etterhvert, inntil det blir motbevist. (!)

Ellers har det vært en fin dag med middagsinvitasjon, kaffegjester til oss, og tur ut med barna. Nå venter vi bare på godværet som er meldt til i morgen. Det har vært et skitvær!

Må innrømme at jeg ikke fikk vasket noe særlig på lørdag. Var likesom i ørska, ikke motivert i det hele tatt. Dro heller på regnværstur med familien.

Nå vil jeg ha meg ei skive brød, og så blir det vel en ny g.u. før jeg legger meg!

Kan jeg få en hilsning i dagboka mi.... please, bare èn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Tiit :)

Velkommen som dagbokskriver. Hyggelig at du også vil skrive litt her inn i mellom. Håper du har hatt en fin pinsehelg. Du har vel kansje fri i morgen du som de aller fleste? Det har ikke jeg dessverre. I jobben min er det sånn at når andre har fri må jeg jobbe. Men, men sånn er det bare. Skal jobbe kvelden da, så det går jo an :)

Kan ikke kjenne deg helt igjen, du er nok ny tenker jeg. Flott at du fant veien hit til Kvinneguiden. Ser fram til å høre mer fra deg :D

Du får ha en fortsatt fin søndagskveld Tiit !

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

velkommen som dagbokskriver :D

her er det mange hyggelige folk så her vil du nok trives :D

sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Heisann Tiit! Her kommer en liten hilsen fra meg! Har selv tenkt tanken på å starte som dagbok skriver, men har ikke riktig fått ut finger`n ennå.. Håper forresten det gikk bra med gu`en :ler: Himmel og hav, så frustrerende det må ha vært! Jaja, ville bare si hei, håper resten av helga var fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan, takk for hyggelige hilsener. Nei, jeg har ikke funnet den...:-( Aner ikke hva som har skjedd, jeg. Men, men, tiden får vise hva som skjer videre. Jeg er egentlig ikke helt ny, har vært innom her i et års tid, men ikke veldig ofte, og ikke som veldig aktiv bruker. Føler at jeg kjenner mange her, men tror nok ikke så mange vet hvem jeg er.... liker best å lese andres innlegg.

Men, skal nå prøve litt dagbokskriving.

Ja, jeg har hatt en fin pinsehelg. I dag har familien vært på hyttetur, og spist god mat med venner. Så har jeg vært på sykkeltur og på besøk hos ei venninne. Godt å ha fri og kunne tenke på annet enn jobb... Vet at det ligger masse utfordrende oppgaver og venter før jeg kan ta ferie.

Nå håper jeg at sommervarmen kunne komme snart. Vi har kald nordavind, og da hjelper ingenting, ikke sola engang... det er skikkelig hustrig. Og jeg begynner å få en ordentlig halsbetennelse kjennes det som. Skikkelig sår i halsen nå...

Pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betroelse i en sen nattetime..... jeg er litt hemmelig forelsket i en jeg jobber sammen med av og til. Tror han liker meg veldig godt.... og det er veldig spennende da! Føler meg litt opprømt over dette.... Det er jo KUN som krydder i min lille hverdag da, ikke noe mer. Litt flørt i hverdagen tror jeg er sunt. Så lenge ingen føler seg overkjørt og forulempet da! Har vært det òg til tider... Dette er ikke det samme. Han er en skjønn mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...