Gå til innhold

RipStop nylon?


Gjest Nj

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg driver en del med fotografering, og holder i den forbindelse på å bygge noen paneler som skal brukes under fotograferingen.

- Men jeg finner ingen steder som selger RipStop nylon, hvit, metervare.

(dvs den samme typen som man finner f.eks på innertelt og nylonregnjakker osv).

Noen her som har erfaring med hvor man kan få kjøpt denne typen stoff? (Virker som at de som selger metervare, stort sett selger "vanlige" stoffer til klær og gardiner.

*frust*

Tips mottaes med TAKK! =D

NJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

Jeg driver en del med fotografering, og holder i den forbindelse på å bygge noen paneler som skal brukes under fotograferingen.

- Men jeg finner ingen steder som selger RipStop nylon, hvit, metervare.

(dvs den samme typen som man finner f.eks på innertelt og nylonregnjakker osv).

Noen her som har erfaring med hvor man kan få kjøpt denne typen stoff? (Virker som at de som selger metervare, stort sett selger "vanlige" stoffer til klær og gardiner.

*frust*

Tips mottaes med TAKK! =D

NJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_molline_*

KJenner til problemet med å finne andre type tekstiler ja...

Hvis du bor i Oslo, vil jeg foreslå Lorentzen og Lorentzen AS på Rommen. De er leverandører av tekstiler og tilbehør for produksjon av kalesjer og annet båtutstyr. De har mye andre type tekstiler. Vet de har hatt ripstop nylon der før. Er begrenset med hva de har av farger, men hvitt er nok mulig.

Ellers har jeg fått tak i ripstopnylon i noen av tekstilbutikken på Grønland. Mener jeg også har kjøpt det i tekstilbutikken som ligger ovenfor Gunerius i Brugata er vel (i samme gata som Cafe con bar ligger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...