Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Er minipillen cerazette KUN for de som ammer, eller kan man fint bruke dem som prevansjon selv om man ikke ammer? Og er den like sikker om man ikke ammer? Den pillen inneholder vel ikke hormoner eller? Har sluttet å amme og lurer på om jeg bare skal fortsette på denne pillen da jeg er fornøyd med den:)
Gjest Frøken Freken ii Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Er minipillen cerazette KUN for de som ammer, eller kan man fint bruke dem som prevansjon selv om man ikke ammer? Og er den like sikker om man ikke ammer? Den pillen inneholder vel ikke hormoner eller? Har sluttet å amme og lurer på om jeg bare skal fortsette på denne pillen da jeg er fornøyd med den:) Jeg ammer ikke, og jeg går på cerazette. Tror den er ganske vanlig som prevensjon også for de som ikke har barn/ammer. Jeg er riktig nok ikke så fornøyd, har fått masse kviser og blør nesten konstant. Men hvis du er fornøyd, så er det jo ikke noen grunn til at du ikke skal fortsette på den:)
Saeria Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Cerazette er for kvinner. Ammende som ikke-ammende. Dessuten er det ingen ren minipille, for man slipper å ta den til fast klokkeslett hver dag. Det er en gestagenpille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå