Gjest Gjest_Maiken_* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Har gått på microgynon i en mnd og har i det siste blitt en ekstrem bitch, helt uten grunn. Jeg har alltid hatt litt temperament,men har aldri gjort noe fysisk. Men i går dulta kjæresten min borti meg så jeg fikk vondt og da han ikke sa unnskyld ble jeg så sint så sint! Kasta fjernkontrollen på ham og slo ham med sofaputa gjentatte ganger. Rett etter å ha begynt på de ble jeg så sint en dag at jeg skjøv tallerkener ned fra kjøkkenbenken så de knustes. Har aldri vært sånn før, men tenker også at det kan ha noe med stress å gjøre. Eller en blanding? Har hatt mange forandringer i det siste og bekymringer poppende opp her og der, så regner med at hormonene kanskje ikke får meg til å deale med problemer like bra som før. Dette skremmer meg, har selv vært offer for voldelige foreldre i barndommen og er nå livredd for at jeg skal bli en mishandler selv
Gjest Dallandra Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Har du brukt andre hormonprevensjonstyper før? Det kan fint være at det er microgynon du reagerer på.
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Snakk med legen din, da kan dere vurdere sammen om du skal prøve et annet merke/annen prevensjon eller om det kan være andre ting som skyldes temperamentet.
Gjest Sisu Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Har gått på microgynon i en mnd og har i det siste blitt en ekstrem bitch, helt uten grunn. Jeg tålte heller ikke Microgynon, ble kjempegrinete. Byttet til et annet merke rimelig kjapt, og da ble det mye bedre. Så det kan jo godt være at du reagerer på et eller annet slik jeg gjorde.
LekeHusmor Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 jeg går også på microgynon, har gjort det lenge.. men mistenker at de gjør meg hissig og ganske så irritabel. har lyst å bytte til et annet merke, men vet ikke helt hvilket føler det vanskelig å få noe konkrete opplysninger/svar på dette!
Gjest Gjest_Sinnataggen_* Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Omtrent som meg det der, bortsett fra at jeg bruker p-ringen. Noen som har tilsvarende erfaringer med den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå