Gå til innhold

Mellomlanding?


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

Vi tenker og tenker på tidsskjema og plassering... Nå har jeg tenkt følgende:

Vi skal antakelig fotograferes på det lokale museet. hva med å ta med gjestene dit på champagne og litt fingermat? Da kan de kose seg i idylliske omgivelser og få omvisning av brudgommens bror, som er ansatt på museet. Ungene kan løpe rundt og kose seg en times tid.

Jeg tenker da på å droppe forrett når vi skal spise middag ikke lenge etterpå.

hva tror dere? Blir dette for oppstykket? Museet ligger ikke langt unna hverken kirke eller der vi skal ha festen. Ikke direkte langs veien, men ikke noen særlig omvei heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en koselig ide, men da ville jeg opplyst om dette på et eller annet vis før selve dagen slik at gjestene dine vet hva de kan forvente seg.

Skriv det i et program som du sender gjestene sammen med invitasjonen eller send et program rett før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Ja, vi har tenkt til å opplyse om dette i invitasjonen. har for øvrig luftet ideen og fått positive tilb.meldinger.

Vil gjerne ha tilbakemeldinger på om det går an å droppe forretten hvis vi serverer (sølefri) fingermat???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Det høres flott ut! Da har gjestene noe å gjøre mens dere tar bilder og tida går fortere. I tillegg må det jo bli interessant for dem. Jeg hadde i hvert fall likt det. :)

Dere kan sikkert droppe forretten hvis dere tar fingermat på museet. Da har de jo allerede fått noe før maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Anitacath og de andre som har svart deg. Det er helt greit å kutte forretten når de får litt fingermat på museet. Syntes omvisningen for gjestene hørtes ut som en god ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...