Gjest Gjest_ellen_* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Har ganske nylig født et barn , og under store deler av svangerskapet opplevde jeg å være veldig stiv i fingrer og ledd . I tillegg til dette var jeg også ganske stiv i ankelelen , for det meste om morgenen . Trodde dette utelukkende var relatert til fødselen , men det gikk ikke bort etter fødselen heller , men ble heller værre og nå har jeg nesten problemer med å komme meg ned trappa på morgenen fordi jeg er så stiv , spesielt i den ene siden , men egentlig i både venstre og høyre siden . Utover dagen blir det som regel bedre , men blir fryktelig lett stil hvis jeg har ligget stille . Noen som har opplevd liknende eller har noen ide om hva dette er ? Får nevne at jeg er i begynnelsen av 30 årene .
SnuppiLuppi Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Har ganske nylig født et barn , og under store deler av svangerskapet opplevde jeg å være veldig stiv i fingrer og ledd . I tillegg til dette var jeg også ganske stiv i ankelelen , for det meste om morgenen . Trodde dette utelukkende var relatert til fødselen , men det gikk ikke bort etter fødselen heller , men ble heller værre og nå har jeg nesten problemer med å komme meg ned trappa på morgenen fordi jeg er så stiv , spesielt i den ene siden , men egentlig i både venstre og høyre siden . Utover dagen blir det som regel bedre , men blir fryktelig lett stil hvis jeg har ligget stille . Noen som har opplevd liknende eller har noen ide om hva dette er ? Får nevne at jeg er i begynnelsen av 30 årene . Det kan være noe revmatisk, ellers har jeg ikke noe forslag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå