Gå til innhold

Stiv og støl i leddene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ellen_*
Skrevet

Har ganske nylig født et barn , og under store deler av svangerskapet opplevde jeg å være veldig stiv i fingrer og ledd .

I tillegg til dette var jeg også ganske stiv i ankelelen , for det meste om morgenen .

Trodde dette utelukkende var relatert til fødselen , men det gikk ikke bort etter fødselen heller , men ble heller værre og nå har jeg nesten problemer med å komme meg ned trappa på morgenen fordi jeg er så stiv , spesielt i den ene siden , men egentlig i både venstre og høyre siden .

Utover dagen blir det som regel bedre , men blir fryktelig lett stil hvis jeg har ligget stille .

Noen som har opplevd liknende eller har noen ide om hva dette er ?

Får nevne at jeg er i begynnelsen av 30 årene .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ganske nylig født et barn , og under store deler av svangerskapet opplevde jeg å være veldig stiv i fingrer og ledd .

I tillegg til dette var jeg også ganske stiv i ankelelen , for det meste om morgenen .

Trodde dette utelukkende var relatert til fødselen , men det gikk ikke bort etter fødselen heller , men ble heller værre og nå har jeg nesten problemer med å komme meg ned trappa på morgenen fordi jeg er så stiv , spesielt i den ene siden , men egentlig i både venstre og høyre siden .

Utover dagen blir det som regel bedre , men blir fryktelig lett stil hvis jeg har ligget stille .

Noen som har opplevd liknende eller har noen ide om hva dette er ?

Får nevne at jeg er i begynnelsen av 30 årene .

Det kan være noe revmatisk, ellers har jeg ikke noe forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...