Anki1971 Skrevet 12. april 2002 #1 Skrevet 12. april 2002 Vi har nettopp fått godtatt av organisten i kirken å ha disse sangene som solosang i kirken i bryllupet vårt, men han trenger noter til sangene. Kan noen hjelpe meg? I så fall blir jeg veldig veldig glad Mailadressen min finner du under "Profil" Fra en håpefull Anki12
Tiger Skrevet 12. april 2002 #2 Skrevet 12. april 2002 Gå til et musikkforretning og kjøp et notehefte. Da vil de også være behjelpelig med å skaffe noter som passer for orgel.
Anki1971 Skrevet 14. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2002 Drar denne litt opp igjen i håp om at noen kan hjelpe meg. Har noen notene til "From this moment" ? 12
Gjest Lykke Skrevet 14. april 2002 #4 Skrevet 14. april 2002 Jaaa, jeg har noter til "from this moment", send meg en mail så ordner vi dette!
Anki1971 Skrevet 14. april 2002 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2002 Fant ingen mailadresse til deg, Lykke, men jeg sendte deg en privat melding med mailadressen min Såå flott det hadde vært om du kunne hjelpe meg Da blir jeg kjempeglad Klem fra Anki 12
Gjest Josse Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jaaa, jeg har noter til "from this moment", send meg en mail så ordner vi dette! Hej! Skicka noter till xxxxx så vore jag tacksam. Min kollega vill ha den =) Mailadresse slettet ihht reglene. Camilla (mod) Endret 8. desember 2007 av Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå