Gjest Gjest_blabla_* Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hvor ble det av gjennomsnitts penisen!?! Jeg har hatt rundt 10 sexpartnere, men ingen har vært i nærheten av det såkalte gjennomsnittet på 14-15 cm eller hva det nå var. Har nå blitt så lei av gutter med stort utstyr som prøver å presse seg inn og ikke skjønner hvorfor jeg ikke tenner på de når de spjærer alt som er. Nå vil jeg ikke date gutter med mindre de ikke har en pølse på størrelse med et grantre.. Ja til gjennomsnittet! Kan nevne at jeg er trang - mulig det er derfor jeg liker de små. Noen flere som synes gjennomsnitts penisen glimter med sitt fravær?
Hinata Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg har bare hatt over, men å basere noe på mine sexpartnere blir som å si at jorda er flat fordi man står på en flat slette.. Eventuelt at alle menn har blondt hår etter å ha sett en blond mann på gata..
Gjest A Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Hvor er det du leter da? Gjennomsnittspenisene er som regel de som sitter i kroken på utestedet og ser i gulvet mens de skammer seg over sin håpløse medfødte utilstrekkelighet som ingen vil ha, kanskje du skal prøve å sjekke opp en sånn?
Gjest type Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hei du.. jeg tror det heller det er innstillingene til typene dine som har vært feil og ikke størrelsen på lemmet.. Har selv en stor en og etter langt vorspiel er det bare så vidt jeg får inn hodet først.. Deretter må jeg ta den veldig forsiktig ut og inn og gradvis lenger inn.. etterhvert er nestene hele inne og da digger dama at jeg begynner å bruke litt hastighet og sånn, og etterhvert er hun i ekstase Men hvis jeg bare presser meg på henne gjør det jo så klart vondt.. Det er ikke noe digg for meg heller.. kommer jo ikke inn og det blir altfor mye friksjon. Det høres ut som du har vært utsatt for unge, usikre gutter som vil ha det bekreftet at de har stort nok utstyr ved å presse seg på, slik at det gjør vondt for deg.. Gå etter sympatiske gutter og ikke pikkstørrelse, så går det nok bedre neste gang "Gjennomsnittspenisene er som regel de som sitter i kroken på utestedet og ser i gulvet mens de skammer seg over sin håpløse medfødte utilstrekkelighet som ingen vil ha, kanskje du skal prøve å sjekke opp en sånn?" Jeg satt gjerne i kroken på utestedet og så i gulvet når jeg var singel, men det er fordi jeg er sjenert, ikke fordi jeg har liten pikk.. komisk å lese hobbypsykologteoriene her inne. De fleste gutter er litt mere kompliserte enn at man kan si at stor penis=stor selvtillit på sjekkefronten
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg skulle også ønske at mannen min var litt mindre. Han er ikke spesiellt stor, men kanskje litt tykk i omkrets. Jeg er ganske trang, så selve penetreringen blit ofte litt kort uansett hvor våt jeg enn er.
David& Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Hvor ble det av gjennomsnitts penisen!?! Jeg har hatt rundt 10 sexpartnere, men ingen har vært i nærheten av det såkalte gjennomsnittet på 14-15 cm eller hva det nå var. Har nå blitt så lei av gutter med stort utstyr som prøver å presse seg inn og ikke skjønner hvorfor jeg ikke tenner på de når de spjærer alt som er. Nå vil jeg ikke date gutter med mindre de ikke har en pølse på størrelse med et grantre.. Ja til gjennomsnittet! Kan nevne at jeg er trang - mulig det er derfor jeg liker de små. Noen flere som synes gjennomsnitts penisen glimter med sitt fravær? Gjennomsnittet er vel bare et tall, ikke så mange som har akkurat det. Jeg har en del under gjennomsnitt, så hvis du leter etter det... ;-) :D
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Har nå blitt så lei av gutter med stort utstyr som prøver å presse seg inn og ikke skjønner hvorfor jeg ikke tenner på de når de spjærer alt som er. Ja til gjennomsnittet! Kan nevne at jeg er trang - mulig det er derfor jeg liker de små. Noen flere som synes gjennomsnitts penisen glimter med sitt fravær? Kan ikke akkurat si at de små glimrer med sitt fravær, snarere tvert i mot. Mange trange liker store da...så det behøver ikke å ha noe å si at man selv er trang. Menn flest har vel smått utstyr og klart det kan bli kjedelig i det store og det hele. Men men, hver sin smak.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Er ikke mye moro med de små da. Om jeg hadde liten pikk hadde du neppe fått mye moro fra meg med den innstillingen!
David& Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Er ikke mye moro med de små da. For noe tull, det er kjempemye moro med de små: Du kan gå på nudiststranden og få folk til å le seg skrukkete Lett å leke gjemmeleken "Er du inni nå?" leken er jo en klassiker. Pluss at du slipper å gape så høyt for ikke å sette tennene i den. Så, smått er godt, og moro :-)
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Menn flest har vel smått utstyr og klart det kan bli kjedelig i det store og det hele. Menn flest har smått utstyr? Det blir jo som å si at menn flest er lave. Menn flest er i nærheten av snittet, både når det gjelder snopp og høyde. En penis er liten når den er tydelig mindre enn normalen, ikke når den ER normal. Som altså logisk nok er det de fleste menn har..
Gjest Gutt92 Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Kan ikke akkurat si at de små glimrer med sitt fravær, snarere tvert i mot. Mange trange liker store da...så det behøver ikke å ha noe å si at man selv er trang. Menn flest har vel smått utstyr og klart det kan bli kjedelig i det store og det hele. Men men, hver sin smak. Du vet, det er ikke bare mannen det står på. Hvis du synes at de fleste menn har lite utstyr, så er det mulig at du er videre enn de fleste kvinner. De fleste menn er jo innenfor normalen.
David& Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Hvis du definerer normalen som alt innenfor 7 og 24 cm så...
Gjest gjest nr2 Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 Min kjæreste på 16 år sa han hadde, 14,5 cm og 12 cm i omkrets, er dette bra? ps: jeg får jallefall nytte ut av den "pikken"
Alice Ayres Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 Tråden er endret iht KGs regler. - Alice Ayres, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå