Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg har en bachelorgrad (samfunnsvitenskap) og et årstudium i juss. Vil jeg ha kompetanse for en slik jobb? Har søkt rundt på nettet, men finner lite stillinger ledig som saksbehandler/konsulent. Finner mest lederjobber, men det har ikke jeg tilstrekkelig kompetanse/erfaring til. Vil gjerne ha svar fra noen som jobber innenfor systemet/ vet mye om det. Kan jeg sende inn generelle søknader til NAV-kontorer rundt i landet å søke slike stillinger selv om de ikke lyser ut noe? (eller er det mer slik man gjør til jobber som ikke krever spesiell kompetanse?)
Gjest Grafica Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg vil tro det beste er å gå til ditt nærmeste NAV-kontor og spørre
Gjest Pet Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Det er ikke vanskelig å få seg jobb som saksbehandler i NAV, sånt kaos og massesykmeldinger som det er der for tida. Hørte nettopp om ei som fikk seg jobb på sentralbordet på et NAV-kontor for en måned siden, og nå skal hun få saksbehandlerkurs fordi hun er så blid flink til å snakke med folk. Så det er nok bare å ringe rundt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå