Gå til innhold

Synkronisering av ipod mot itunes


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg? Min pc ble stjålet for en tid tilbake og nå har jeg fått ny. Jeg har lastet inn iTunes og en del ny musikk på den. MEN når jeg skal synkronisere, så får jeg beskjed om at dersom jeg gjør det, så blir nåværende innhold på ipoden slettet og erstattet med det som er i det nye biblioteket. Dette er jo ikke en brøkdel av hva jeg hadde tidligere (som ligger på ipoden nå).

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil jo ha ny musikk uten å miste den gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo kopiere sangene fra Ipoden til pc'en så de og blir synkronisert?

Da kan du laste ned feks Sharepod og kopiere sangene via den.

Eller, om du har en ipod som tillater det kan du huke av skjulte mapper (verktøy - mappevalg) og da klare å gå inn på ipoden og kopiere på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg itunes lenger, så jeg kan ikke fortelle deg nøyaktig hvor du skal gå inne i itunes, men det er hvertfall et alternativ (verktøy - alternativer..??) der du kan huke AV for automatisk synkronisering. Det du skal ha er manuell håndtering. Det er ikke noe vanskelig, bare en knapp å trykke på altså, så lar itunes vær å synkronisere ipoden med biblioteket, og du drar bare de sangene du vil ha over på ipoden.

Når det er gjort bør du forøvrig kanske kopiere alle sangene fra ipoden over til pc-en, sånn at du slipper å være redd for å miste de. Du kan bruke det programmet som ble anbefalt over her, eller følge denne guiden: Diskusjon.no: Musikk fra iPod til PC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...