Milo Minderbinder Skrevet 9. juni 2003 #22 Skrevet 9. juni 2003 Colombo. "Du....det var bare en liten ting til slutt som jeg lurte på........." Milo
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2003 #23 Skrevet 10. juni 2003 Derrick! Ingen over - ingen ved siden. Ramser jeg fort opp alle de tyske glosene jeg husker derfra, blandet med ungdomsskole tysken min, og sier Harry Klein med jevne mellomrom - DA snakker jeg bortimot flytende tysk.... Ihverfall hvis det ikke er noen tyskere tilstede.
Gjest Donna Skrevet 10. juni 2003 #24 Skrevet 10. juni 2003 Derrick! Ingen over - ingen ved siden. Ramser jeg fort opp alle de tyske glosene jeg husker derfra, blandet med ungdomsskole tysken min, og sier Harry Klein med jevne mellomrom - DA snakker jeg bortimot flytende tysk.... Ihverfall hvis det ikke er noen tyskere tilstede. lærerikt å se på tv !!
Octavia Skrevet 10. juni 2003 #25 Skrevet 10. juni 2003 "Dream on Sam" ..den kommentaren har brent seg fast ..for han prøvde seg jo hele tiden på hun Rita - var det det hun het? ....men hun avslo hver gang ....til min store skuffelse Hmm. Bøllen og Blondinen, kan det stemme? Derrick. Nedtur hver gang han dukket opp. Og det var ofte. Bergerac. En tjukkas med stilig medhjelper. Tjukken dyrket orkideer. Kobler ikke navn her.
Charmina Skrevet 10. juni 2003 #26 Skrevet 10. juni 2003 DerrickHelt klart....da jeg var liten var det høydepunktet!!! -charmina
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #28 Skrevet 11. juni 2003 Derrick?? :o Der Mann ist tod. Haben Sie Angst? Nei, Morse og Frost er liksom sjefene! Poirot har jeg også sans for, særlig bartevoksen og det ursexy ganglaget hans... Men hvor er det blitt av Cannon? Han viste tross alt at det er håp for absolutt alle her i livet...
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #29 Skrevet 17. juni 2003 "En tjukkas med stilig medhjelper. Tjukken dyrket orkideer. Kobler ikke navn her." Jack & the Fatman?
Octavia Skrevet 17. juni 2003 #30 Skrevet 17. juni 2003 "En tjukkas med stilig medhjelper. Tjukken dyrket orkideer. Kobler ikke navn her." Jack & the Fatman? Meget mulig, meget mulig.
Crazee Skrevet 17. juni 2003 #31 Skrevet 17. juni 2003 "En tjukkas med stilig medhjelper. Tjukken dyrket orkideer. Kobler ikke navn her." Jack & the Fatman? Nero Wolfe (av Rex Stout)
VesleBråka Skrevet 17. juni 2003 #32 Skrevet 17. juni 2003 Noen som husker det bokprogrammet i et bibliotek som holdt på foreeever mens man ventet på detektimen? Med herbjørn sørebø kanskje? Jeg husker godt derrick og bergerac og heart to heart (ikke med jane fonda.. hun med det illrøde håret. jeg tror ikke han heter peter fonda heller. han var ivertfall gift med natalie wood engang før hun døde, som mamma informerte meg om..). Jeg liker ikke så godt nymotens greier som rex og mcgyver, det blir ikke det samme. Og på lørdag var det I ville vesten... :D
Texas Skrevet 18. juni 2003 #33 Skrevet 18. juni 2003 Du tenker nok på "Par i hjerter" med Robert Wagner og Stephanie.....et eller annet...??? Den likte jeg også!!
orakel Skrevet 18. juni 2003 #34 Skrevet 18. juni 2003 Du tenker nok på "Par i hjerter" med Robert Wagner og Stephanie.....et eller annet...??? Den likte jeg også!! Stephanie Powers
Texas Skrevet 18. juni 2003 #35 Skrevet 18. juni 2003 Stephanie Powers Stephanie Powers var det, ja!! Godt du reddet meg fra en evig søken etter svaret...begynte å irritere meg en smule... he,he... :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå