Gå til innhold

Når dama kjøper dildo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Når dama kjøper dildo, er det et tegn på at kuken er for liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke.. En dildo vil aldri kunne erstatte "the real thing" så du har ikke noe å være redd for..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

bruk den samtidig med din. vanvittig deilig.......

Skrevet

Hva om hun kjøper en 25 cm lang, og 18 cm i omkrets, svær dildo? Den er attpåtil sort.

Skrevet
Hva om hun kjøper en 25 cm lang, og 18 cm i omkrets, svær dildo? Den er attpåtil sort.

Den vil uansett ikke utkonkurrere ekte vare, det er så mye mer ved sex enn bare pikken, og det kan man aldri oppnå ved en dildo..

Skrevet
Den vil uansett ikke utkonkurrere ekte vare, det er så mye mer ved sex enn bare pikken, og det kan man aldri oppnå ved en dildo..

Men det gjør jo noe med selvtilliten når dama kjøper en dildo som får pikken til å se ut som en liten tøffel.

Skrevet
Men det gjør jo noe med selvtilliten når dama kjøper en dildo som får pikken til å se ut som en liten tøffel.

Det forstår jeg godt.. Har selv en dildo på denne størrelsen, men ender med at jeg aldri bruker den fordi den krever en del oppvarming først, og det gidder jeg ikke :fnise: Så for min del var den dildoen et bomkjøp (og da jeg kjøpte den klarte jeg ikke forestille meg at den var sååå stor)

Skrevet

Ho kjøpte ivertfall ikkje ein penis "look-a-like". Når ho kjøper ein stor svart dildo, så er nok ikkje ein erstatning for din ho er ute etter.

Skrevet

Vi kvinner er forskjellige...

Om jeg skulle ha gått til innkjøp av en dildo ville det ha vært fordi jeg var misfornøyd med min partners penis, ingen tvil der.

Men jeg har aldri kjøpt dildo, da jeg heldigvis ender opp med velutstyrte partnere.

Skrevet

Jeg har fått de fleste av mine dildoer og andre sexleketøy av min kjære - han synes det er fryktelig hyggelig å se på at jeg tilfredsstiller meg selv.. og at han ikke får være med (ihvertfall ikke i begynneslen). Dessuten er det også stas om jeg bruker en dildo eller vibrator mens han tar meg i det ledige hullet.

Når jeg tar på meg selv alene bruker jeg sjelden dildoer ol. Da bruker jeg den lille delfindelen av vibratoren rett på klitten, men har ikke selve penisdelen inne i meg.

Det aller beste er hans kuk, og ingen av lekene erstatter den, de er bare krydder og noe ekstra man kan hente fram.

:)

Skrevet

Min kjære syntes ikke jeg var god nok for han, men han syntes jeg fortjente en dildo. Så det spanderte han på meg. For han er var det helt ok at jeg fikk en slik før han gjorde det slutt. Så for min egen del er jeg mest bekymret når menn kjøper en til meg....er det slags siste gave liksom når de ikke lenger kan stille opp..?

Gjest Sonja Desimal
Skrevet
Det er fryktelig hyggelig

Det er både hyggelig samtidig som det er fryktelig? Hm...merkelig kombinasjon.

Skrevet
Det er både hyggelig samtidig som det er fryktelig? Hm...merkelig kombinasjon.

Ikke frktelig som i skummel eller lingnede, men fryktelig som i veldig. Aldri hørt fryktelig hyggelig før?

Et ord kan ha flere betydninger.

Jeg har ikke dildo, men hvis jeg skulle kjøpt så hadde det ikke hatt noe med kjæresten min å gjøre.

Skrevet
Vi kvinner er forskjellige...

Dette er ett veldig viktig poeng!

Jeg kunne fiiiint ha funnet på å kjøpe meg en dildo, uten at det sa noe som helst om hva jeg syntes om partnerens utstyr.

Har kjøpt en dildo nå, sammen med daten, den er både kortere og tynnere en hans, det betyr IKKE at jeg synes hans er for stor. Den har også en utforming/utseende som på ingen måte ligner hans, noe som heller ikke betyr at jeg heller vil ha det utseendet det er på dildoen, fremfor hans.

Men det er en fin ting å ha de dagene jeg ikke er sammen med ham, når vi har telefonsex eller når vi er sammen og jg vil leke litt annerledes en bare med utstyret hans. Jeg har noen fra før også, han har møtt på en av dem uten å la seg skremme i det hele tatt heldigvis.

en dildo/ett sexleketøy, vil for meg ALDRI kunne erstatte min partners penis! Og om jeg kjøper en dildo, så er det for å ha ett tillegg, jeg har faktisk tenkt tanken på å kjøpe en sånn "støp din egen penis"-sett.... *fniser* så jeg har en autentisk med hans. :) Men har ikke gjort det enda, det er enklere å kjøpe en som er ferdig.

Skrevet

Større dildo enn min pikk = fot i ræv (og jeg mener ikke "footing", jeg mener på ræva ut) Det VIL føre til komplekser før eller siden, som vil gi seg utslag i dårligere sexliv, som til slutt fører til finito. Da er det bedre å ta ondet ved roten, og si byebye så hu har frie tøyler til å finne seg en sværing om det er det hun trenger for å bli fornøyd. Om jeg ikke gjør henne fornøyd, vil jeg heller ha beskjed med en gang.

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Det må du da bare se som en invitasjon til litt mere lek under sex akten. En dildo er da ikke noe alternativ for en pikk. Men det er godt og moro å bruke slike leker sammen også.

Så er det jo deilig når en er litt kosete av seg allene.

Så den betyr ikke at det er noe galt med deg...

Elisabeth.41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...