Gjest Gaby Skrevet 26. mai 2009 #1381 Del Skrevet 26. mai 2009 Kult, gratulerer! Du har virkelig stått på! Kjenner jeg får helt panikk ved tanken på å måtte levere inn noe Er en svært utpreget skippertaksperson... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 27. mai 2009 #1382 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå er jeg og og og og og og . Alt jeg har jobbet med siden november har blitt levert til trykking! Kjempelettelse, samtidig som jeg stadig kommer på ting jeg burde ha endret på. Og gjort annerledes. Kanskje en annen farge? Et annet bilde? Hmmm. Gratulerer! Du er flink flink flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. mai 2009 #1383 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer Kjenner til følelsen, både stas og skummelt og sende ting til trykking. Blir jo nesten som ens egen baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 27. mai 2009 #1384 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer!!! *raskt innom før jeg stikker ut entur i finværet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 27. mai 2009 #1385 Del Skrevet 27. mai 2009 Flinkeflinke PingTing. (Stakk egentlig bare innom for å advare om at Nadal skal spille kamp i dag også, men at jeg skal prøve å ikke overta dagboka di med... eh.... originale idéer. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1386 Del Skrevet 27. mai 2009 Kult, gratulerer! Du har virkelig stått på! Kjenner jeg får helt panikk ved tanken på å måtte levere inn noe Er en svært utpreget skippertaksperson... Takk! Jeg var skippertaksperson men det gikk over. Eh. Ikke at det hadde nytta å gjøre det her nå uansett, jeg har jo jobbet med dette siden november. Herlighet. Gratulerer! Du er flink flink flink Tusen takk! Gratulerer Kjenner til følelsen, både stas og skummelt og sende ting til trykking. Blir jo nesten som ens egen baby Ansjoni da, babyer kommer ikke fra trykkeriet! Noen må visst ta en prat med deg om blomstene og biene. Tusen takk ihvertfall Gratulerer!!! *raskt innom før jeg stikker ut entur i finværet* Takk! *kikker ut av vinduet og ser regn* Flinkeflinke PingTing. (Stakk egentlig bare innom for å advare om at Nadal skal spille kamp i dag også, men at jeg skal prøve å ikke overta dagboka di med... eh.... originale idéer. ) Hihi, takk. Æh, bare kom med kreative forslag du, som regel får de meg til å le høyt (og i dag jobber jeg hjemmefra, så jeg slipper rare blikk i klasserommet når jeg ler). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 27. mai 2009 #1387 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer med at du har levert da!! Kjempebra, du er så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 27. mai 2009 #1388 Del Skrevet 27. mai 2009 Ansjoni da, babyer kommer ikke fra trykkeriet! Noen må visst ta en prat med deg om blomstene og biene. laught.gif Tusen takk ihvertfall Happy.gif Eg veit kor babyane komme frå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. mai 2009 #1389 Del Skrevet 27. mai 2009 Ansjoni da, babyer kommer ikke fra trykkeriet! Noen må visst ta en prat med deg om blomstene og biene. Da skjønner du kanskje hva jeg mener med at jeg ikke er verpesjuk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. mai 2009 #1390 Del Skrevet 27. mai 2009 Eg veit kor babyane komme frå. Jeg holder med deg, satser på storken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1391 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer med at du har levert da!! Kjempebra, du er så flink! Tusen takk! Eg veit kor babyane komme frå. Ja haha, du har jo begynt å produsere så det er godt å høre at du har fått det med deg Da skjønner du kanskje hva jeg mener med at jeg ikke er verpesjuk? Haha, ja det var sånn det var ja. Går jo an å trene da... Jeg holder med deg, satser på storken En kompis av ei venninne av meg hadde faktisk klart å "bevise" statistisk sett at babyene kommer med storken. Han sammenlignet storkepopulasjonen og antall nyfødte barn i en by, og de økte visst samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 27. mai 2009 #1392 Del Skrevet 27. mai 2009 "Du ringer, vi bringer"... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1393 Del Skrevet 27. mai 2009 "Du ringer, vi bringer"... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. mai 2009 #1394 Del Skrevet 27. mai 2009 En kompis av ei venninne av meg hadde faktisk klart å "bevise" statistisk sett at babyene kommer med storken. Han sammenlignet storkepopulasjonen og antall nyfødte barn i en by, og de økte visst samtidig. Hva?!?!? Men... Har aldri sett en eneste stork i denne byen... :klø: Men det forklarer jo ett og annet. "Du ringer, vi bringer"... ? *Ringer febrilsk* 800-STORK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 27. mai 2009 #1395 Del Skrevet 27. mai 2009 800-STORK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 27. mai 2009 #1396 Del Skrevet 27. mai 2009 Brilliant, Gaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1397 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva?!?!? Men... Har aldri sett en eneste stork i denne byen... :klø: Men det forklarer jo ett og annet. *Ringer febrilsk* 800-STORK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1398 Del Skrevet 27. mai 2009 J har fått seg jobb i sommer! *glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 27. mai 2009 #1399 Del Skrevet 27. mai 2009 Så flott, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1400 Del Skrevet 27. mai 2009 Jaaa! Han var kjempeglad, det var visst en jobb som kombinerer akkurat de tingene han liker å holde på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå