Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

:vinke: Vi kommer oss nok gjennom dette skoleåret også. Så du søker jobb i tilegg til masteren? Å god kaffe mmm. Du lever godt Pingting. Om eg flytter til oslo, kan det kanskje bli KG-treff her og.

Ja, jeg var på utkikk etter sommerjobb en stund. Nå ser det ut til at jeg jobber med masteroppgaven over sommeren, men jeg skulle gjerne ha fått noe feltarbeid (arkeologisk). Ser dårlig ut så langt, desverre.

Synes absolutt du burde flytte til Oslo altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hyggelig
Sukk, ok da... :sjenert:

:klem:

Jeg tror det ordner seg. Jeg er VELDIG godt i rute med det prosjektet som skal være ferdig i slutten av mai, må bare få ferdig prosjektbeskrivelsen til det andre. Og gjerne tegne litt ting og tang.

Bra ting:

jeg hadde hjemmelaget fiskegrateng til middag i dag

jeg ligger bra an!

i morgen skal jeg ut å kjøpe nye, fancy tegnepenner :nigo:

jeg har (kanskje) funnet et kjempeveldigmassespennende prosjekt til del 2

jeg har verdens søteste kjæreste

jeg har en pose med tortillachips og en flaske vin

Så mange bra ting da! :)

Kan tro det er en deilig følelse å være godt i rute med prosjektet. Flinke pingting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange bra ting da! :)

Kan tro det er en deilig følelse å være godt i rute med prosjektet. Flinke pingting!

Ja, det er en kjempedeilig følelse! Men fryktelig uvant! Heldigvis har jeg nok av andre ting å stresse med som gir meg dårlig tid, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og J skal kanskje/antageligvis/forhåpentligvis på en liten minitur til London i oktober. Er en skeptikerkonferanse med masse interessante folk som skal ha foredrag og slikt. Litt stive billettpriser, men det hadde vært en kjempeopplevelse tror jeg!

Hva er egentlig skeptikerkonferanse. Jeg føler at jeg kan gjette meg litt til det, men føler også at jeg kanskje er helt på jordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig skeptikerkonferanse. Jeg føler at jeg kan gjette meg litt til det, men føler også at jeg kanskje er helt på jordet..

Det, eh, er en konferanse for skeptikere. Hihi. Tja, hvordan forklare det kort? En ansamling med masse forskjellige mennesker (alt fra standup-komikere til astronomer, biologer, journalister, folk som har som karriere å sprenge ting i fillebites på TV (Adam Savage fra Mythbusters på Discovery Channel, hihi) og psykologer) som har det til felles at de er interessert i kritisk tenkning og vitenskap. Aner ikke helt hvordan opplegget blir, men de skal nå ha et foredrag hver - de snakker sikkert om sitt "spesialområde" tenker jeg.

Hvis vi får tak i billetter da. *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt meg super-fine-og-fancy tegnepenner. Sånne som proffene bruker :) Kjempetilbud faktisk, fikk tre stk i ulike strekstørrelser (eh, det finnes sikkert et litt mer teknisk uttrykk for det :fnise:) og blekk for 300 kr, full pris for pakka er vanligvis 450. Skulle jeg kjøpt pennene hver for seg + blekk ville det blitt 600 kr. :hakeslepp:

Ellers har jeg ikke vært så flink... litt lat i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

Alltid gøy å kjøpe noe man virkelig har lyst på :) Spesielt hvis det er på salg i tillegg :)

Jeg har shoppa villt idag. Herlig, herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gøy å kjøpe noe man virkelig har lyst på :) Spesielt hvis det er på salg i tillegg :)

Jeg har shoppa villt idag. Herlig, herlig :)

Ja! de fungerte selvfølgelig ikke med en gang, så jeg måtte ned til butikken igjen og spørre om hjelp. Da jeg gikk ut hadde jeg tre fungerende penner, og de to som jobbet i butikken henda fulle av blekk. Jeg sa at det må de jo bare forvente når de jobber på et sted som heter Ink Spot :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer produktiv dag i dag! Hurra! Det går sakte, men sikkert fremover med alt. Jeg begynner å innse at jeg ikke kaster vekk fullt så mye tid som jeg tror, jeg bruker nemlig veldig mye tid på å tenke på løsninger på problemer og slikt. Sånn har jeg egentlig alltid jobba når jeg tenker meg om, jeg trenger å fordøye ting før jeg kan jobbe med dem.

...men skulle gjerne hatt litt mer konsentrasjon, altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsentrasjon skulle gjerne vært til salgs ja!! Gjerne på sånne bokser, ta 3 betal for 2 :nigo:

:ler: Eller så kunne man abbonere på det!Få konsentrasjon for hele året, og betal kun for 10 mnd*

*Oppstartsavgift påløper

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Sånne bokser tar jeg gjerne noen av! Spesielt de som har ekstra tilsatt selvdisiplin.

..lurer på om de lager dem med koffein også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, det her kan man tjene panger paa! Det maa da vaere noen som kan hjelpe oss aa lage saant? Noen med utdanning i medisin? Farmasoeyter? Aernaeringseksperter? Alkymister? Noen med utdanning fra Hogwarts? :fnise:

*drikker kaffe* Kaffe er jo i det minste godt da, en saann pille smaker sikkert dritt.

I dag er det pissregn i Swindon. Jeg hadde med meg alle de vanntette skoene mine til Norge i paaska (dumma! :klaske:) saa naa er jeg kliss klass paa foettene. Iiisj.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det her kan man tjene panger paa! Det maa da vaere noen som kan hjelpe oss aa lage saant? Noen med utdanning i medisin? Farmasoeyter? Aernaeringseksperter? Alkymister? Noen med utdanning fra Hogwarts? :fnise:

*drikker kaffe* Kaffe er jo i det minste godt da, en saann pille smaker sikkert dritt.

Men vi skal jo svelge pillene hele, så da gjør det ikke noe om den smaker dritt.

Jeg kunne ønske jeg hadde utdanning fra Hogwarts. Vi får spørre Hermione. Hun får det sikkert til. Du får spørre, du bor nærmest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi skal jo svelge pillene hele, så da gjør det ikke noe om den smaker dritt.

Jeg kunne ønske jeg hadde utdanning fra Hogwarts. Vi får spørre Hermione. Hun får det sikkert til. Du får spørre, du bor nærmest.

Hahaha! *forbereder seg paa skallebank etter aa ha proevd aa komme seg inn paa plattform 9 3/4* Faar be om noe smertestillende samtidig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...