Pingting Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #1161 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er bra å tenke på alt det positive! Får håpe du våknet litt. Ja, det kan du tro jeg gjorde! Også har jeg vært på do ca. 20 ganger siden da, og fått sånt ekkelt vippebein som ikke vil være stille. Merker godt at jeg ikke drikker like mye kaffe som jeg pleide, ja! En halvliter??! Jøss. Fikk automatisk lyst på kaffe nå!! Helst fra Starbucks... Hvorfor er det ikke det i Norge?? Teite Norge. Mmmm, Starbucks! Faktisk synes jeg Costa har best americano, men ingenting slår mokka'n til Starbucks! Og chocolate chunk cookie (men Costa har muffins med hvit sjokolade og solbær, det er jaggu ikke dumt det heller!) Eeeeh, noen som sa bikinisesong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mai 2009 #1162 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror ikke det blir noe bikinisesong på meg i år Det gikk med en del liter Cinnamon Dulche Latte (ja eller noe sånt) da jeg var i London i fjor, mmmmmm! Med ekstra krem! De bruker ekte krem! Ikke sånn sprutekrem som smaker metall og forsvinner når den blir varm.... Ekte saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #1163 Del Skrevet 4. mai 2009 Får ikke sove! Blir bare liggende og tenke på prosjektbeskrivelsen jeg må levere om fire uker som jeg ikke har begynt på for jeg vet jo ikke engang hva jeg skal jobbe med og kanskje jeg ikke kan nok om noe til å få det til så sent men jeg må jo gjøre det nå for jeg kan ikke vente til høsten for da skal jeg jo begynne med den norske masteren som jeg gruer meg litt til og nå vet jeg ikke hv jeg skal gjøre og tenk om jeg velger et prosjekt som er for vanskelig for meg for jeg synes egentlig ikke at jeg er så flink eller jeg er nok litt flink men om jeg skal se realistisk på det så bør jeg være forsiktig og kjenne mine begrensninger og herregud tenk om jeg ikke rekker å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1164 Del Skrevet 5. mai 2009 Bedre naa. Litt stressa, men har snakket med laerer, og ting ordner seg vel til slutt. ...man trenger vel ikke sove mer enn 3 timer pr natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 5. mai 2009 #1165 Del Skrevet 5. mai 2009 Det anbefales visst litt mer, Pingting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1166 Del Skrevet 5. mai 2009 Det anbefales visst litt mer, Pingting. Sukk, ok da... Jeg tror det ordner seg. Jeg er VELDIG godt i rute med det prosjektet som skal være ferdig i slutten av mai, må bare få ferdig prosjektbeskrivelsen til det andre. Og gjerne tegne litt ting og tang. Bra ting: jeg hadde hjemmelaget fiskegrateng til middag i dag jeg ligger bra an! i morgen skal jeg ut å kjøpe nye, fancy tegnepenner jeg har (kanskje) funnet et kjempeveldigmassespennende prosjekt til del 2 jeg har verdens søteste kjæreste jeg har en pose med tortillachips og en flaske vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. mai 2009 #1167 Del Skrevet 5. mai 2009 Woho, hjemmelaget fiskegrateng er så NYDELIG! Jeg klarer ikke å spise kjøpevariantene, synes alle er mushy og rare i konsistensen. Tenk, nå bor du snart i Oslo = nydelig sushi, masse sopp, deilig kjæreste, gode venner, kg-treff ++++++++! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1168 Del Skrevet 5. mai 2009 Woho, hjemmelaget fiskegrateng er så NYDELIG! Jeg klarer ikke å spise kjøpevariantene, synes alle er mushy og rare i konsistensen. Tenk, nå bor du snart i Oslo = nydelig sushi, masse sopp, deilig kjæreste, gode venner, kg-treff ++++++++! -misa KG-treff er GARANTERT noe jeg må få med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 5. mai 2009 #1169 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan er det å være på KG-treff? Er det ikke litt spesielt å treffe en haug mennesker man "egentlig" ikke kjenner? Jeg er bare nyskjerrig! Jeg har ikke vært på noe treff (ennå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1170 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan er det å være på KG-treff? Er det ikke litt spesielt å treffe en haug mennesker man "egentlig" ikke kjenner? Jeg er bare nyskjerrig! Jeg har ikke vært på noe treff (ennå) Har ikke vært på noen. Ennå. Folk er klin gærne og veldig søte her inne, så da er de kanskje (forhåpentlig) sånn i virkeligheten og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. mai 2009 #1171 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan er det å være på KG-treff? Er det ikke litt spesielt å treffe en haug mennesker man "egentlig" ikke kjenner? Jeg er bare nyskjerrig! Jeg har ikke vært på noe treff (ennå) Hei Miam, ta deg en tur innom Oslo-trefftråden og les om ulike erfaringer. Jeg har ikke truffet så mange flotte jenter i Oslo før jeg våget meg på treff! Anbefales på det sterkeste. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. mai 2009 #1172 Del Skrevet 5. mai 2009 Du må jo komme deg på et KGtreff før jeg flytter utenlands da, Pingings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1173 Del Skrevet 5. mai 2009 Du må jo komme deg på et KGtreff før jeg flytter utenlands da, Pingings Kommer tilbake 18. juni, har dere ikke treff ganske ofte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. mai 2009 #1174 Del Skrevet 5. mai 2009 Kommer tilbake 18. juni, har dere ikke treff ganske ofte da? Så ett mellom den 18. og medio august, da Tror faktisk det planlegges ett den 20. juni, som jeg håper jeg får vært med på, og at jeg ikke sitter oppover ørene i bryllupsdillemikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1175 Del Skrevet 5. mai 2009 Så ett mellom den 18. og medio august, da Tror faktisk det planlegges ett den 20. juni, som jeg håper jeg får vært med på, og at jeg ikke sitter oppover ørene i bryllupsdillemikk Ja du har jo det å tenke på og du! (så forresten hvor dere skal gifte dere, hihihi) Men det er vel da man trenger en velfortjent pause. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1176 Del Skrevet 5. mai 2009 *noterer dillemikk på kule ord-lista* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. mai 2009 #1177 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja du har jo det å tenke på og du! (så forresten hvor dere skal gifte dere, hihihi) Men det er vel da man trenger en velfortjent pause. Nemlig. Jepp, du får komme og se på oss i kirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 5. mai 2009 #1178 Del Skrevet 5. mai 2009 *noterer dillemikk på kule ord-lista* Det samme tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1179 Del Skrevet 5. mai 2009 Det samme tenkte jeg Ansjoni utvider stadig ordforrådet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. mai 2009 #1180 Del Skrevet 6. mai 2009 Vi kommer oss nok gjennom dette skoleåret også. Så du søker jobb i tilegg til masteren? Å god kaffe mmm. Du lever godt Pingting. Om eg flytter til oslo, kan det kanskje bli KG-treff her og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå