Gjest misa Skrevet 30. april 2009 #1141 Del Skrevet 30. april 2009 Så flink du har vært. Glad for å se at motivasjonen din er tilbake. Håper du får en fin 1. mai. Ser du har jukset litt med kake på forhånd. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. april 2009 #1142 Del Skrevet 30. april 2009 Åh, dere er like søte som en hel bøtte med aspartam! Jeg vet ikke om jeg klarer å overgå den. JO, du er så søt som TO bøtter med aspartam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. april 2009 #1143 Del Skrevet 30. april 2009 Sukralose er søtere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1144 Del Skrevet 30. april 2009 Så flink du har vært. Glad for å se at motivasjonen din er tilbake. Håper du får en fin 1. mai. Ser du har jukset litt med kake på forhånd. -misa Ja, man må jo trene litt før, eh, sånne begivenheter! Viktig å ikke overbelaste kaketyggemuskelen bet du Jeg vet ikke om jeg klarer å overgå den. JO, du er så søt som TO bøtter med aspartam! Sukralose er søtere OK, jeg slår dere likevel: dere er så søte som en hel bøtte med kattunger! Hah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1145 Del Skrevet 30. april 2009 I kveld skal vi på kino og se Wolverine-filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 30. april 2009 #1146 Del Skrevet 30. april 2009 Gratulerer med SUPER karakter på oppgaven!! Kjempebra! Det høres skikkelig spennende ut dette med masteren.. Hele opplegget og sånn, sikker på det blir veldig lærerikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1147 Del Skrevet 30. april 2009 Gratulerer med SUPER karakter på oppgaven!! Kjempebra! Det høres skikkelig spennende ut dette med masteren.. Hele opplegget og sånn, sikker på det blir veldig lærerikt! Tusen takk! Ja, der ER spennende, det er bare litt lett å glemme det når man står midt oppi alt maset. *fy på Pingting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1148 Del Skrevet 30. april 2009 FIN kveld! Vi var og så X-men origins: Wolverine, og gikk og tok et par øl etterpå. Var de jeg studerer med, og et par til. Fint å se noen som jeg ikke ser hver j*** dag, for en gangs skyld. England har ikke fridag i morgen! ...men på mandag er det fra! :klø: Raringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 1. mai 2009 #1149 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm, hvorfor har ikke England fri da? De hadde jo sann arbeidernes fridag de også vel? JAja, du får kose deg med fri på mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1150 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm, hvorfor har ikke England fri da? De hadde jo sann arbeidernes fridag de også vel? JAja, du får kose deg med fri på mandag da Jeg tror det er den som er fridagen på mandag. Det er ihvertfall alltid den første mandagen i mnd, så slipper man at 1. mai er i helga. Ikke dumt egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 1. mai 2009 #1151 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg tror det er den som er fridagen på mandag. Det er ihvertfall alltid den første mandagen i mnd, så slipper man at 1. mai er i helga. Ikke dumt egentlig! Ja, det var smart! Det er så kjedelig når man mister en helligdag fordi den er i en helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1152 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja, det var smart! Det er så kjedelig når man mister en helligdag fordi den er i en helg. Veldig kjedelig er det! Smarte engleskmennene. OK, av og til ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1153 Del Skrevet 1. mai 2009 I dag har jeg vimsa rundt i byen på utikk etter et elelr annet fancy mappe/perm-opplegg som kan brukes i prosjektet mitt. Det fant jeg selvfølgelig ikke. Jeg har 2 A3-ark; et kart, og et som gir en kort historisk innføring med bilder av masse arkeologiske gjenstander, og tre turkart som er sånn ca A5-størrelse. Siden det er et tnekt eksempel på noe som skal kunen selges/gis ut, så må jeg jo ha noe rundt, med en slags forside og som forklarer hva dette er. Å spesialbestille noe slikt blir himla dyrt, så det er ikke et alternativ. Jaja. Om jeg ikke finner det jeg trenger, holder det visst at jeg lager designet til det. Også har jeg kjøpt meg verktøy til å lage egen nettside med! Gøøøøøy! Har vært litt flink: tegnet litt. Men det ble en treig start på dagen i dag altså. Jeg tåler jo omtrent ikke alkohol lenger, siden jeg drikker så lite her (borsett fra et glass vin på kvelden da, det skjer mye oftere her ), så jeg var skikkelig slapp til morran i dag. Etter to øl! Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 1. mai 2009 #1154 Del Skrevet 1. mai 2009 Hihi, utrolig hva et par glass øl kan gjøre med en utrent (ift drikking) sjel! Jeg tok også et par- tre øl her om dagen. Ble plutselig veldig fnisete og høylytt etterpå Vanligvis kjenner jeg ingenting av så lite. Utrolig hvor mye det har å si å være edru et par helger Stå på med forsidelaging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1155 Del Skrevet 1. mai 2009 Hihi, utrolig hva et par glass øl kan gjøre med en utrent (ift drikking) sjel! Jeg tok også et par- tre øl her om dagen. Ble plutselig veldig fnisete og høylytt etterpå Vanligvis kjenner jeg ingenting av så lite. Utrolig hvor mye det har å si å være edru et par helger Stå på med forsidelaging! Haha, ja sånn kan det gå! Står på jeg...skal bare, eh, surfe ferdig først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #1156 Del Skrevet 2. mai 2009 aaaaAAAAaaaargh! IKKE flink i dag. Kl. er litt over fire, og jeg har skrevet fem setninger på rapporten jeg må ha ferdig snart BLÆBLÆBLÆBLÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #1157 Del Skrevet 4. mai 2009 SÅ trøtt, og har så mye å gjøre. Dusteskolen er stengt i dag, og det jeg trenger mest å gjøre er selvfølgelig på PC'en. Gr. Også har jeg helt noia for prosjektbeskrivelsen. Hrmmmmf. Æsj, jeg har blitt så klagete. Skjerpings. Positive ting: - Det er 45 dager til jeg skal hjem - Jeg har hybel! I går betalte jeg depositum - Selv om jeg sliter med å finne et prosjekt til masteroppgaven er nesten alle jeg kontakter kjempehyggelige og hjelpsomme - Gleder meg til å se vennene mine igjen - J er verdens nydeligste - Om 4 uker skal jeg levere inn oppgaven - Jeg er i godt humør i dag Jeg og J skal kanskje/antageligvis/forhåpentligvis på en liten minitur til London i oktober. Er en skeptikerkonferanse med masse interessante folk som skal ha foredrag og slikt. Litt stive billettpriser, men det hadde vært en kjempeopplevelse tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #1158 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Aaaah! Gikk meg en tur for å våkne litt, og så stakk jeg innom Costa og ba om den største americanoen de har. Det ble en halvliter Legge til på positive-ting-lista: - jeg har masse kaffe Endret 4. mai 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 4. mai 2009 #1159 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er bra å tenke på alt det positive! Får håpe du våknet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mai 2009 #1160 Del Skrevet 4. mai 2009 En halvliter??! Jøss. Fikk automatisk lyst på kaffe nå!! Helst fra Starbucks... Hvorfor er det ikke det i Norge?? Teite Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå