Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Det har jeg! :sol:

Vi var på hytta til svigers (med svigers og et vennepar av dem) i fire dager, så var det en natt i Oslo og så to dager hos mine foreldre. Hva kan jeg si...jeg er veldig mett! :ler:

Men dte har altså vært en kjempeherlig påske! Har slappet av og kost meg :) Nå prøver jeg å jobbe litt igjen, men det er jaggu ikke lett! Hjernen er bare trøtt og sliten, og vil heller gjøre tulleting. Jaja.

Eg sliter med det samme, klarer ikkje å konsentrere meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hyggelig

Hei, hei! Mååå bare fortelle om at jeg gikk forbi en narvesenkiosk igår, og deeeer skimta jeg bak vinduet lilla og gule eggekartonger!! Hurra!! Og halv pris på toppen av det hele! MMmmm! Toppen av lykke ;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh... Sjokolade!! :hjerter::spise: De er megagode de freia sine! Men jeg har vært flink og har ikke spist et eneste ett i påska! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Synes jeg så hos hyggelig at du var tilbake? :)

Det stemmer! Vimser innom KG mens jeg sitter og burde jobbet med kartene mine... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ny avatar :) Men kan hende jeg blir lei og bytter tilbake til gamle Lady of Shalott, jeg føler på en måte at den har "blitt" Pingting.

Har ikke fått vært så aktiv de siste dagene heller. Har det egentlig litt slitsomt for tiden, er ikke så morsomt å være tilbake i England akkurat, og er litt ensom. De andre kommer tilbake i morgen, da burde det bli litt bedre.

Også er jeg møkk lei av min manglende evne til å jobbe skikkelig. Jeg skjønner ikke hva som er galt med hjernen min, men den går HELT i vranglås, og nekter å jobbe skikkelig. Jeg VIL jo så gjerne, men det funker bare ikke. :sukk: Så da har jeg konstant dårlig samvittighet i stedet.

I tilleg er det et himla kaos med hva jeg skal ta meg til når jeg kommer tilbake til Norge. Det begynner å ordne seg nå, men jeg sjonglerer mellom når jeg skal gjøre den engelske masteroppgaven min, når jeg skal begynne på den norske, om jeg skal jobbe eller studere over sommeren, om jeg i det hele tatt får en jobb, hvor jeg skal bo, når jeg får støtte fra Lånekassen og så videre. HATER å ikke ha oversikt! *kontrollfrik* :kjefte:

Og som ikke det var nok, så har jeg alt for mye å gjøre. Minst tusenmillioner ting. ÆÆÆÆÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

Så, så.. *trøster*

Ta en ting om gangen, så ordner det seg nok skal du se :)

Vet ikke om det bare er etter et par øl at jeg føler det sånn, men akkurat nå så blir jeg litt svimmel av den nye avataren din! :P Savner gamle pingting! ;) Men blir sikkert vant med den nye, så for all del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så.. *trøster*

Ta en ting om gangen, så ordner det seg nok skal du se :)

Vet ikke om det bare er etter et par øl at jeg føler det sånn, men akkurat nå så blir jeg litt svimmel av den nye avataren din! :P Savner gamle pingting! ;) Men blir sikkert vant med den nye, så for all del :)

Haha! Det er nok ikke bare ølen, ble litt svimmel da jeg stirret på den i stad jeg og :fnise: Vi får se, akkurat nå trengte jeg litt forandring! Men du får ALDRI lov til å endre, det er den alt for fin til! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner så (alt for) godt hvordan du føler det med å like å ha kontrollen. så jeg legger bare igjen en :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner så (alt for) godt hvordan du føler det med å like å ha kontrollen. så jeg legger bare igjen en :klemmer:

*bli glad*

Tusen takk!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til gamle avatarer! Jeg kunne aldri hatt noen annen enn tux, og heldigvis finnes han i alle former og fasonger :strix:

Jamen jeg liiiker den nye! Den er rosa, og surrer rundt! (også er det en person fra en anime jeg liker veldig godt) Jeg surrer også rundt for det mest, og er litt skaprosa! Såh! *lei av å sitte i en båt og være dramatisk middelalderdame*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen jeg liiiker den nye! Den er rosa, og surrer rundt! (også er det en person fra en anime jeg liker veldig godt) Jeg surrer også rundt for det mest, og er litt skaprosa! Såh! *lei av å sitte i en båt og være dramatisk middelalderdame*

jeg er også skaprosa, men jeg har kommet ut av skapet. og så måtte jeg le veldig godt av det som står mellom stjernene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Ja til fornyelse :strix:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er lei meg for at vi bare så hverandre så kort når du var her! Ja til laaaang rødvins-session når du er tilbake i landet igjen!

Kjempeklem på du fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg er også skaprosa, men jeg har kommet ut av skapet. og så måtte jeg le veldig godt av det som står mellom stjernene.

Hihihi. Jeg tror kanskje for at de fleste som kjenner meg godt, så er jeg ikke helt i skapet en gang. Men jeg har nå engang en fortid som gother/metallberte, så jeg har en viss...*kremt* stolthet å ta vare på. :fnise:

Ja til fornyelse :strix:

:ler:

Ja! :nigo:

Hei!

Jeg er lei meg for at vi bare så hverandre så kort når du var her! Ja til laaaang rødvins-session når du er tilbake i landet igjen!

Kjempeklem på du fra meg :)

Ja, det ble alt for kort. Egentlig fikk jeg ikke gjort mer enn en brøkdel av det jeg kunne ha tenkt meg da jeg var der. Men jeg kommer tilbake i juni! For godt! :danse;

Nice avatar!!

Takk! :) Forandring fryder! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaah, jeg er småfull! Dvs. litt brisen. Vi gikk på pubquizen i kveld (vi pleier å gjøre det hver torsdag). Kjempekoselig, og jeg har funnet ut at om man kjøper cider får man mye mer alkohol for pengene! :ler:

N er ihvertfall tilbake. Kjempehyggelig. Det er litt rart det der, at en jeg egentlig ikke har mye til felles med er den jeg har kommer nærmest her i England. Men så er vi litt like på andre ting, så det er kanskje ikke helt rart. Glad det er andre her jeg kan snakke ordentlig med ihvertfall! :)

Snakket nettopp med J på skype. Hihi, han er søøøøt. Og fin. Og gjør meg glad.

Edit: må slutte å skrive ting i fylla. Huff.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...