Pingting Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #601 Del Skrevet 7. februar 2009 Fin start på dagen i dag! Laaang dusj, peeling, hårkur, hårfjerning og masse styr og stell etterpå. Også god frokost Godt med sånn treig-men-kose-seg-start på dagen. I kveld har vi blitt invitert til hun italienske jenta. Hun skal lage mat til oss, pizza eller pasta eller noe sånt. Også er det vel overhengende fare for et glass vin eller to! Men nå: jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 7. februar 2009 #602 Del Skrevet 7. februar 2009 Deilig med sånne morninger! Nam, ekte italiensk mat og vin, det må jo bare bli en herlig kveld! Jeg skal også lage hjemmelaga pizza idag. Pleier å lage tykk bunn, så den blir vel mer amerikansk enn italiensk da, iallefall per definisjon. Men godt er det nå likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #603 Del Skrevet 7. februar 2009 Deilig med sånne morninger! Nam, ekte italiensk mat og vin, det må jo bare bli en herlig kveld! Jeg skal også lage hjemmelaga pizza idag. Pleier å lage tykk bunn, så den blir vel mer amerikansk enn italiensk da, iallefall per definisjon. Men godt er det nå likevel! Åh, men det er GODT med tjukk bunn! Namnamnam! :gjeiper: Skal du ha noe spennende oppå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #604 Del Skrevet 7. februar 2009 Hihi! Sitter å spiser lunsj nå: bagel med avocado og røkt laks. Også syntes jeg liksom den bagelen smakte så rart...godt, men rart. Så sjekka jeg butikkvitteringa, og det er jo en løkbagel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 7. februar 2009 #605 Del Skrevet 7. februar 2009 Åh, men det er GODT med tjukk bunn! Namnamnam! :gjeiper: Skal du ha noe spennende oppå da? Det blir en vanlig kjøttdeig og løk pizza idag, tror jeg. Sambos favoritt Vi pleier å ha annenhver lørdag med "fancy" topping, og annenhver helg med vanlig, så blir vi begge fornøyd;) Forrige uke hadde jeg marinert sopp, spekeskinke og ruccolasalat på. Godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #606 Del Skrevet 7. februar 2009 Det blir en vanlig kjøttdeig og løk pizza idag, tror jeg. Sambos favoritt Vi pleier å ha annenhver lørdag med "fancy" topping, og annenhver helg med vanlig, så blir vi begge fornøyd;) Forrige uke hadde jeg marinert sopp, spekeskinke og ruccolasalat på. Godt:) Kjøttdeig og løk er slett ikke å forakte! Spekeskinke på pizza har jeg smakt en gang tror jeg, det er veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. februar 2009 #607 Del Skrevet 7. februar 2009 Mannen skulle egentlig lage hjemmelaga pizza i dag (jeg hadde gledet meg lenge), men så hadde han glemt hele greia, så han var ikk så gira likevel. Så da blir det kjøpepizza i stedet. Må innrømme at jeg er litt skuffa, men jeg skjønner han jo godt (gadd jo ikke å tilby meg å lage den selv, så jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt. hehe.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 7. februar 2009 #608 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei snuppa! Du er flink til å kose deg, det gjør meg glad Jeg er tilbake i Norge nå, med knust hjerte og avsmak for gutter som utgir seg for å være menn, for å si det sånn. Sukk. Jeg ble godt brent! Savner å ha deg på Blindern, altså. Når du er tilbake igjen skal vi virkelig paint the town red! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #609 Del Skrevet 7. februar 2009 Mannen skulle egentlig lage hjemmelaga pizza i dag (jeg hadde gledet meg lenge), men så hadde han glemt hele greia, så han var ikk så gira likevel. Så da blir det kjøpepizza i stedet. Må innrømme at jeg er litt skuffa, men jeg skjønner han jo godt (gadd jo ikke å tilby meg å lage den selv, så jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt. hehe.) Haha, slemme mannen! Men: jeg skjønner deg godt jeg altså! Litt mindre styr å åpne en pappeske og hive tingen i ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #610 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei snuppa! Du er flink til å kose deg, det gjør meg glad Jeg er tilbake i Norge nå, med knust hjerte og avsmak for gutter som utgir seg for å være menn, for å si det sånn. Sukk. Jeg ble godt brent! Savner å ha deg på Blindern, altså. Når du er tilbake igjen skal vi virkelig paint the town red! *litt bekymra for deg* Liker ikke at sånne møkkafyrer kødder rundt med deg altså! Jeg har bestilt billetter til påskeferien forresten! 2. - 20. april! Men sålangt lover jeg ikke bort kvalitetstid med noen, det ser stygt ut for at jeg kan ha vannvittig mye å gjøre den lille tiden jeg er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 7. februar 2009 #611 Del Skrevet 7. februar 2009 Det hørtes ut som en herlig start på dagen i dag Håper du koser deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har hatt en koselig kveld! Vi fikk vin og italiens mat. Pasta Alfredo, som selvfølgelig ikke er sånn som "pasta Alfredo" som selges i frossendisken i Norge. Ingen overraskelser der. (Hvorfor har nordmenn bestemt seg for at Carbonara er hvit ostesaus? FEIL!) Pastarør med en blanding av smeltet smør, litt vann og avsindige mengder parmesan, var det. Og selvfølgelig er det godt - hey, hva annet kan du forvente når du kombinerer raske karbohydrater, fett, salt og ost? I tillegg fikk vi salat av spinat, valnøtter, parmesan og balsamicodressing. Og tomat/mozarellaskiver. Flinke italieneren Nå sitter jeg og drikker en aldri så liten øl før jeg tar med meg laptopen tilsenga og ser på film. *i Harry Potter-humør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 8. februar 2009 #613 Del Skrevet 8. februar 2009 Jafs, den lørdagsmaten du fikk servert hørtes veldig god ut! I dag har jeg planta to forskjellige krydderurter i kjøkkenvinduet mitt. Har en tendens til å drepe de hver gang jeg forsøker å gro noe, men gir ikke opp! Ingenting er som friske urter i matlaginga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #614 Del Skrevet 8. februar 2009 Jafs, den lørdagsmaten du fikk servert hørtes veldig god ut! I dag har jeg planta to forskjellige krydderurter i kjøkkenvinduet mitt. Har en tendens til å drepe de hver gang jeg forsøker å gro noe, men gir ikke opp! Ingenting er som friske urter i matlaginga *sukk* ...jeg dreper kaktuser, jeg... En gang kjøpte mamma noe som het visdommens tre til rommet mitt (tror jeg var 12 eller noe sånt?). Ser ut som et lite tre, med røde bær på størrelse med små cherrytomater. Det var sikkert kjektmed litt visdom på rommet mitt, sa hun. Vel - bærene ramla av etter fem dager, treet var dødt etter fjorten Jeg tror strategien din bare må være å bruke så mye urter at de ikke rekker å visne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 8. februar 2009 Ååååh, nå er jeg mett! N som jeg bor med har laga Sticky Toffee Pudding (fra scratch og greier!) og det var så godt! STP er en myk "sponge kake" (litt sånn saftig, seigt sukkerbrød-aktig) med saus på. Sausen består av sukker, smør og fløte. Nå kan jeg ikke spise før til onsdag, med alle de kaloriene jeg har fått i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2009 #616 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har hatt en koselig kveld! Vi fikk vin og italiens mat. Pasta Alfredo, som selvfølgelig ikke er sånn som "pasta Alfredo" som selges i frossendisken i Norge. Ingen overraskelser der. (Hvorfor har nordmenn bestemt seg for at Carbonara er hvit ostesaus? FEIL!) Pastarør med en blanding av smeltet smør, litt vann og avsindige mengder parmesan, var det. Og selvfølgelig er det godt - hey, hva annet kan du forvente når du kombinerer raske karbohydrater, fett, salt og ost? I tillegg fikk vi salat av spinat, valnøtter, parmesan og balsamicodressing. Og tomat/mozarellaskiver. Flinke italieneren Stakkars deg som måtte kose deg med den maten der! Det hørtes jo forferdelig ekkelt ut.... NOT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #617 Del Skrevet 9. februar 2009 Stakkars deg som måtte kose deg med den maten der! Det hørtes jo forferdelig ekkelt ut.... NOT!! Ja, det var...eh, grusomt! Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #618 Del Skrevet 9. februar 2009 BLARK! Kuldegradene er borte, naa er de erstattet av noen varme, pluss store mengder REGN! Jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at 90% av veien til skolen var dekket av superglatt is. GAAAAAH! Nok vaer, naa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 9. februar 2009 #619 Del Skrevet 9. februar 2009 -12 i Oslo i dag. Angående kalori-inntak: jeg spiste smågodt for 55kr i går, urgh. Gjett om jeg ble kvalm! Melte meg inn på treningssenter i dag, da blir det nok andre boller fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #620 Del Skrevet 9. februar 2009 -12 i Oslo i dag. Angående kalori-inntak: jeg spiste smågodt for 55kr i går, urgh. Gjett om jeg ble kvalm! Melte meg inn på treningssenter i dag, da blir det nok andre boller fremover. Haha, det er ikke så sunt med boller heller da! (unnskyld, den var skrekkeligdårlig) Flinkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå