Gjest Miam Skrevet 29. januar 2009 #541 Del Skrevet 29. januar 2009 Nåhh, har jeg lest gjennom boka di Mye spennende og gøy her må jeg si! Også har du et veldig smittende humør Du får stå på med tegningene dine nå når du har kommet tilbake til Swindon da! Det høres veldig spennende ut dette studiet ditt, det må jeg si! Artig å være litt aktiv i studiet også, å ikke baare sitte å lese og pugge! Misunner deg litt der altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 29. januar 2009 #542 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Inne og titter i dagboka di, og ville bare legge igjen et lite spor Kjenner så altfor godt igjen frustrasjonene ved avstandsforhold. Jeg bodde 2 år borte fra kjæresten min, dog ikke så stor avstand som dere, men langt nok til at en helgetur var slitsomt. Nå bor vi sammen, og det var absolutt verdt å vente på Jeg vurderte å studere et år i Spania, men orka rett og slett ikke det pga. nettop avstand til kjæreste. Det er noe jeg angrer på nå, så jeg syns du er tøff som har gjort nettopp dette! Det er tøft, men det blir desto mye bedre når dere endelig kan få bo sammen! Og gratulerer med vel overstått foredrag! Jeg har forsåvidt alltid hatt motsatt problem enn deg, klarer aldri å ha lange nok foredrag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. januar 2009 #543 Del Skrevet 29. januar 2009 Hurra for flinke Pingting som gjennomførte passe langt foredrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 29. januar 2009 Nåhh, har jeg lest gjennom boka di Mye spennende og gøy her må jeg si! Også har du et veldig smittende humør Du får stå på med tegningene dine nå når du har kommet tilbake til Swindon da! Det høres veldig spennende ut dette studiet ditt, det må jeg si! Artig å være litt aktiv i studiet også, å ikke baare sitte å lese og pugge! Misunner deg litt der altså Har du lest hele! Gærning. Jeg står på så godt jeg bare kan jeg, er bare alt for glad iå utsette og finne på andre ting, hihi. Og ja, det er faktisk veldig godt å få gjøre noe praktisk etter fem år med lesing. Det blir endel lesing her og egentlig, men det er lettere å få det gjort når man kan variere. Hei! Inne og titter i dagboka di, og ville bare legge igjen et lite spor Kjenner så altfor godt igjen frustrasjonene ved avstandsforhold. Jeg bodde 2 år borte fra kjæresten min, dog ikke så stor avstand som dere, men langt nok til at en helgetur var slitsomt. Nå bor vi sammen, og det var absolutt verdt å vente på Jeg vurderte å studere et år i Spania, men orka rett og slett ikke det pga. nettop avstand til kjæreste. Det er noe jeg angrer på nå, så jeg syns du er tøff som har gjort nettopp dette! Det er tøft, men det blir desto mye bedre når dere endelig kan få bo sammen! Og gratulerer med vel overstått foredrag! Jeg har forsåvidt alltid hatt motsatt problem enn deg, klarer aldri å ha lange nok foredrag... Så hyggelig! Jupp, avstandsforhold er noe skikkelig møkk. Men på den andre siden går det greit - og det er jo kjekt å vite at forholdet tåler litt. Dessuten hadde jeg bestemt meg for å gå her før vi ble sammen, hehehe. Hihi, en av jentene hadde samme problem som deg hun da. Det skulle jo være 15 minutter det her, hun hadde øvd på sitt og fant ut at det var 6!!! Så hun snakket veeeeldig sakte og forklarte alt veeeldig tydelig. Hysterisk morsomt å se på, men det virket som om de andre ikke merket det Hurra for flinke Pingting som gjennomførte passe langt foredrag. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 29. januar 2009 Lang dag i dag. Har vært på skolen og jobba masse med kartet mitt (og funnet ut at deler av det er FEIL og at jeg må sitte med et Illustrator-dokument, to nettkart og et Word-dokument for å få retta det opp. Der gikk morgendagen). Så har vi hatt akttegning som vanlig på torsdager. Det er egentlig gøy, men jeg har aldri lyst til å gå og vurderer ofte å skulke. Men det er jo veldig, veldig god trening - særlig for meg som ikke er så rutinert på det tegnegreiene ennå. Merker at jeg synes det er litt ubehagelig siden de fleste andre der er dritflinke (men så holder vi på sammen med en kunstklasse, så det skulle kanskje bare mangle). I dag brukte vi blekk og vann, det er ganske vanskelig. Men det er morsomt at vi får prøve oss på ulike teknikker - vi begynte med blyant og brukte kull i mange uker (morsomt!!!). Hmh, lurer på hva jeg skal ta meg til i helga. Ingen av de andre som har planer, og jeg merker at jeg ikke er klar for noen stor fest akkurat. Gå en laaaang tur kanskje? Og sitte på kafe med bok og kake etterpå? *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 29. januar 2009 #546 Del Skrevet 29. januar 2009 Uff! Dumt at kartet var feil, det må jo være kjempekjedelig! Håper du klarer å rette det opp kjempekjempefort! Det går nok bra! Jeg har også vært i avstandsforhold, første året vi var sammen gikk vi på forskjellige skoler og så hverandre som regel hver helg, og nå for 1 år siden var han i militæret! Så man skal jo gjennom noen prøvelser, men det gikk så fint att! Bare man er innstilt på det, også tror jeg det er litt sunt å få savne hverandre også av og til! Men nå skal jeg se Criminal Minds! Ha en finfin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 29. januar 2009 Uff! Dumt at kartet var feil, det må jo være kjempekjedelig! Håper du klarer å rette det opp kjempekjempefort! Det går nok bra! Jeg har også vært i avstandsforhold, første året vi var sammen gikk vi på forskjellige skoler og så hverandre som regel hver helg, og nå for 1 år siden var han i militæret! Så man skal jo gjennom noen prøvelser, men det gikk så fint att! Bare man er innstilt på det, også tror jeg det er litt sunt å få savne hverandre også av og til! Men nå skal jeg se Criminal Minds! Ha en finfin kveld! Jada, det skal gå an å få rettet det opp. Det kommer bare til å ta noen timer med pirkete kjedeligarbeid foran PC'en. *huttetu* Der ser du, det går an å ha vellykkede avstandsforhold også! (jeg synes bare jeg hører skrekkhistorier, jeg?) Jeg har forsåvidt vært i den situasjonen før og, da med en engelskmann mens jeg bodde i Norge. Vi bodde vel fra hverandre i litt over ett år (så hverandre annenhver mnd ca), men slutt ble det ikke før vi hadde bodd sammen i nesten tre år, hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 30. januar 2009 #548 Del Skrevet 30. januar 2009 Mhm, jeg synes folk er såå skeptisk! Men altså, man døør ikke av å være fra hverandre en stund. Tror det er sunt å savne hverandre, og å være litt "seg selv" uten kjæreste av og til. Mange glemmer at de er individer, ikke bare et par! Man må ikke bli for hysterisk! Det er i allefall BRA at det går fint med dere to, også er det jo kjempekjekt når man ser hverandre igjen da! Man blir jo nesten litt nyforelska Håper du får til den rettinga av kartet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 30. januar 2009 Mhm, jeg synes folk er såå skeptisk! Men altså, man døør ikke av å være fra hverandre en stund. Tror det er sunt å savne hverandre, og å være litt "seg selv" uten kjæreste av og til. Mange glemmer at de er individer, ikke bare et par! Man må ikke bli for hysterisk! Det er i allefall BRA at det går fint med dere to, også er det jo kjempekjekt når man ser hverandre igjen da! Man blir jo nesten litt nyforelska Håper du får til den rettinga av kartet! Ja, uuuuh, det er IKKE bra mned de parene som liksom "morfer" inn i hverandre. huttetu. (OK, det er lov de foreste maanedene av forholdet, hihi) Jeg tror faktisk jeg har hatt veldig godt av aa vaere i utlandet naa, jeg kom jo rett fra et langvarig forhold da jeg ble sammen med J. Fint aa faa surre rundt litt bare for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg er offisielt rar. Jeg har alltid vaert veldig glad i aa lage lister og fylle ut skjemaer og saant (ja, rart. vet.). Ikke bare at jeg synes det er praktisk, men de er morsomme aa lage! Saa i gaar dissekerte jeg hele prosjektet mitt og fant ut hva som maatte gjoeres for at jeg skal bli ferdig. Delte opp i deloppgaver og slikt. Saa tok jeg A4-ark og delte i fire, en rute for hver uke, og hengte paa veggen. Saa har jeg skrevet alle tingene jeg maa gjoere paa post-it lapper (rosa, hjerteformede...kalendergave fra mamma) og satt de inn i de ukene jeg burde vaere ferdig med den oppgaven. Om jeg ikke rekker det, er det lett aa flytte dem til en senere uke, eller bytte om paa noen av dem Det var min kosekveld i gaar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. januar 2009 #551 Del Skrevet 30. januar 2009 Hmh, lurer på hva jeg skal ta meg til i helga. Ingen av de andre som har planer, og jeg merker at jeg ikke er klar for noen stor fest akkurat. Gå en laaaang tur kanskje? Og sitte på kafe med bok og kake etterpå? *drømme* Ja! Gjør det! Om ikke annet, så for min skyld. Jeg er offisielt rar. Jeg har alltid vaert veldig glad i aa lage lister og fylle ut skjemaer og saant (ja, rart. vet.). Ikke bare at jeg synes det er praktisk, men de er morsomme aa lage! Saa i gaar dissekerte jeg hele prosjektet mitt og fant ut hva som maatte gjoeres for at jeg skal bli ferdig. Delte opp i deloppgaver og slikt. Saa tok jeg A4-ark og delte i fire, en rute for hver uke, og hengte paa veggen. Saa har jeg skrevet alle tingene jeg maa gjoere paa post-it lapper (rosa, hjerteformede...kalendergave fra mamma) og satt de inn i de ukene jeg burde vaere ferdig med den oppgaven. Om jeg ikke rekker det, er det lett aa flytte dem til en senere uke, eller bytte om paa noen av dem Det var min kosekveld i gaar. Å! Den egenskapen misunner jeg deg skikkelig. (samt egenskapet å se lyst på ting. Fine Pingting.). Eller.. jeg er veldig flink til å strukturere ting om jeg bare gidder. Er bare ikke like flink til å gidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #552 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja! Gjør det! Om ikke annet, så for min skyld. Å! Den egenskapen misunner jeg deg skikkelig. (samt egenskapet å se lyst på ting. Fine Pingting.). Eller.. jeg er veldig flink til å strukturere ting om jeg bare gidder. Er bare ikke like flink til å gidde. Hahaha, ja da kan jeg jo ikke si nei, når jeg gjør det for din skyld! *glad for unnskyldning til å spise kake* Også...eeeeh....er det ikke alltid jeg er så flink til å følge disse listene mine, da! Bare liker å lage dem! Jeg er en sånn som er fryktelig ordensmenneske i hodt, det bare mangler litt på praksisen Akkurat når det gjelder studiene og perioder hvor jeg har mye å gjøre, fungerer det omtrent som terapi tror jeg. I stedet for å bli stressa fordi man vet at man har MYE å gjøre, men ikke akkrat hva - og hvordan - og når, så får man konkretisert det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #553 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) HERREGUD! Jeg er verdens verste (beste?) prokrastinerer! BTW: morsom link: http://uk.youtube.com/watch?v=FCPwqrLuI3M&...feature=channel Endret 30. januar 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 30. januar 2009 ...dere vet når man ser noe som er så flaut at det gjør fysisk vondt å se på, samtidig som det er hysterisk morsomt og umulig å se vekk? http://uk.youtube.com/watch?v=Z2i9QYWzKGU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 30. januar 2009 #555 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg er offisielt rar. Jeg har alltid vaert veldig glad i aa lage lister og fylle ut skjemaer og saant (ja, rart. vet.). Ikke bare at jeg synes det er praktisk, men de er morsomme aa lage! Saa i gaar dissekerte jeg hele prosjektet mitt og fant ut hva som maatte gjoeres for at jeg skal bli ferdig. Delte opp i deloppgaver og slikt. Saa tok jeg A4-ark og delte i fire, en rute for hver uke, og hengte paa veggen. Saa har jeg skrevet alle tingene jeg maa gjoere paa post-it lapper (rosa, hjerteformede...kalendergave fra mamma) og satt de inn i de ukene jeg burde vaere ferdig med den oppgaven. Om jeg ikke rekker det, er det lett aa flytte dem til en senere uke, eller bytte om paa noen av dem Det var min kosekveld i gaar. Jeg ELSKER å lage lister og skjemaer, rutiner og mindmaps! Vi er to raringer. Vet du, den idéen din synes jeg er så god at jeg har tenkt å stjele den! Skal rett og slett lage meg en slik på jobben. Sjefen kommer til å synes jeg er smårar, hehe. Håper du har det fint! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #556 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ELSKER å lage lister og skjemaer, rutiner og mindmaps! Vi er to raringer. Vet du, den idéen din synes jeg er så god at jeg har tenkt å stjele den! Skal rett og slett lage meg en slik på jobben. Sjefen kommer til å synes jeg er smårar, hehe. Håper du har det fint! -misa Ikke bare meg, altså. Nesten godt å vite, hihihi. Bare stjel i vei! Jeg har det fint nå, mye mye bedre enn da jeg reiste fra Norge ihvertfall! Håper det går bra med deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 30. januar 2009 Hihihihi, nå fikk jeg nettopp verdens søteste lille presang fra N som jeg bor sammen med (hun jeg egentlig føler jeg har best kontakt med, til tross for at vi er veeeldig forskjellige). Foredraget mitt handlet om vikinger, nærmere bestemt stereotype vikinger - sånn med pelsskjørt og flette i skjegget og horn på hjelmen (nope, de hadde ikke det!) som flyr rundt og rapper kvinnfolk og sånt vet dere. Så nå har N laget en liten vikingfigur til meg av plastilin (eller hva det nå heter?). Den er dritmorsom, og jeg tror nok hun har brukt endel tid påå lage den! *bli rørt* Kanskje det ikke er så ille i Swindon likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 31. januar 2009 #558 Del Skrevet 31. januar 2009 Uff, jeg fikk vondt i hjerteroten når jeg så den videoen av de stakkarene på audition Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 31. januar 2009 JAAAAA! J har kjøpt flybilletter! 11. til 18. mars! Hurra hurra hurra! Gleder meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 31. januar 2009 #560 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvor skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå