Gjest Sisu Skrevet 12. januar 2009 #501 Del Skrevet 12. januar 2009 Hello! Bare surfer kjapt innom for å si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #502 Del Skrevet 12. januar 2009 Hello! Bare surfer kjapt innom for å si hei Kjapp hei tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. januar 2009 #503 Del Skrevet 13. januar 2009 Er du frisk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #504 Del Skrevet 13. januar 2009 Er du frisk igjen? Ja Bare VELDIG travel! Skal komme sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. januar 2009 #505 Del Skrevet 13. januar 2009 Bare innom og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 13. januar 2009 #506 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei på deg snuppa, what's new! Jeg har lyst til at det skal være høst! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 14. januar 2009 #507 Del Skrevet 14. januar 2009 Lykke til med alt du skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. januar 2009 #508 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Husk å puste mellom slaga nå da, Pingting Endret 25. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #509 Del Skrevet 14. januar 2009 Bare innom og hilser på! *bli glad og hilse tilbake* Hei på deg snuppa, what's new! Jeg har lyst til at det skal være høst! -misa Eeeeeh? Høst? Lykke til med alt du skal gjøre! Takk! Det har jeg også, for da bor jeg i usa! Husk å puste mellom slaga nå da, Pingting *puster litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 15. januar 2009 #510 Del Skrevet 15. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 15. januar 2009 #511 Del Skrevet 15. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 15. januar 2009 #512 Del Skrevet 15. januar 2009 Pingting er så søt og grei glad for at du liker meg Hver gang jeg på KG er blir jeg glad av å ha Pingting nær Selv om du langt borte bor unna kjær'ste, far og mor så er KG stedet å være så får studiene briste eller bære Mitt lille, rare dikt er slutt håper du ikke nå ble mutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 15. januar 2009 Pingting er så søt og grei glad for at du liker meg Hver gang jeg på KG er blir jeg glad av å ha Pingting nær Selv om du langt borte bor unna kjær'ste, far og mor så er KG stedet å være så får studiene briste eller bære Mitt lille, rare dikt er slutt håper du ikke nå ble mutt *noterer Karense i boka over geniale og/eller gale mennesker* Hahaha, din galning! Der redda du kvelden min ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #514 Del Skrevet 15. januar 2009 Puuuuhuhhh, altså! Nå går alt noe voldsomt i ett! Sliten! Sitter stort sett på museet og tegner på dagene. Det går stort sett veldig bra, selv om noen av tingene har vært vanskelige (note to self: slutt å miste all selvtillit så fort en strek blir skjev for så å få den tilbake når streken har blitt rettet). På kveldene sosialiserer jeg, og prøver å skrive det !%8@!!! foredraget jeg skal ha den uka jeg kommer tilbake til England. Grmlfff. Og siden konsentrasjonen og arbeidsviljen ikke akkurat er på topp, går det med masssse tid til surfing og sånt tull, man bare i to minutter av gangen. Jeg er ikke helt god, tror jeg J jobber en del han og, og har vært syk i tillegg (tror jeg smittet ham?). Så jeg synes det blir litt for lite tid med ham og, men sånn er det nå engang. Veldig enormt fint å være her ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #515 Del Skrevet 18. januar 2009 Fin helg! Har ikke fått gjort så mye, men har hatt det fint. På fredag var vi og endel venner og så Død snø, den var jo faktisk veldig bra! Synes det er litt morsomt at norsk film begynner å produsere endel bra I går var jeg hos foreldrene mine i Østfold og feiret bursdagen til pappa. Koselig! Og i dag var jeg og besøkte J på jobb. Vil ikke gå for mye i detalj om det, men han er ihvertfall kjempeflink! *stolt av kjæresten sin* Og nå sitter vi på sofaen med en øl og tortillachips og ser på TV (LA Ink). Om litt må jeg være flink Ping og jobbe litt med det foredraget jeg skal holde. (vil ikkeeeee) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 19. januar 2009 #516 Del Skrevet 19. januar 2009 Har dessverre ikke noe trøstende å skrive om det å holde foredrag, for det er nemlig noe av det verste jeg vet... Du får tenke på hvor deilig det kjennes når du er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #517 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Har dessverre ikke noe trøstende å skrive om det å holde foredrag, for det er nemlig noe av det verste jeg vet... Du får tenke på hvor deilig det kjennes når du er ferdig! Takk! Sant, det! Egentlig er det ikke det å holde foredraget som er det verste (det er nemlig bare for lærerne våre, de andre jentene og kanskje et par til), men i det hele tatt å få skrevet det! Og å si noe fornuftig! Bleh. I dag gikk jeg tidlig hjem fra museet. Satt og tegnet ting som ikke oppførte seg. *sur* Endret 19. januar 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 23. januar 2009 #518 Del Skrevet 23. januar 2009 Foredraget går nok kjempe fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 23. januar 2009 #519 Del Skrevet 23. januar 2009 Er jeg gal? Ja, kanskje det :klø: Mye kan vel tyde på det, når jeg tenker meg om. Når reiser du tilbake til England? for foredrag, you fix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 24. januar 2009 #520 Del Skrevet 24. januar 2009 Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå