Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:vinke:

Bare innom og hilser på!

*bli glad og hilse tilbake* :hoppe:

Hei på deg snuppa, what's new! :sjarmor:

Jeg har lyst til at det skal være høst!

-misa

Eeeeeh? Høst? :huh:

Lykke til med alt du skal gjøre!

Takk! :)

Det har jeg også, for da bor jeg i usa! :nigo:

Husk å puste mellom slaga nå da, Pingting :)

*puster litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingting er så søt og grei

glad for at du liker meg

Hver gang jeg på KG er

blir jeg glad av å ha Pingting nær

Selv om du langt borte bor

unna kjær'ste, far og mor

så er KG stedet å være

så får studiene briste eller bære

Mitt lille, rare dikt er slutt

håper du ikke nå ble mutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klemmer:

:goodbye:

:hoppe:

Pingting er så søt og grei

glad for at du liker meg

Hver gang jeg på KG er

blir jeg glad av å ha Pingting nær

Selv om du langt borte bor

unna kjær'ste, far og mor

så er KG stedet å være

så får studiene briste eller bære

Mitt lille, rare dikt er slutt

håper du ikke nå ble mutt

*noterer Karense i boka over geniale og/eller gale mennesker*

Hahaha, din galning! Der redda du kvelden min ihvertfall! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puuuuhuhhh, altså! Nå går alt noe voldsomt i ett! Sliten!

Sitter stort sett på museet og tegner på dagene. Det går stort sett veldig bra, selv om noen av tingene har vært vanskelige (note to self: slutt å miste all selvtillit så fort en strek blir skjev for så å få den tilbake når streken har blitt rettet). På kveldene sosialiserer jeg, og prøver å skrive det !%8@!!! foredraget jeg skal ha den uka jeg kommer tilbake til England. Grmlfff. Og siden konsentrasjonen og arbeidsviljen ikke akkurat er på topp, går det med masssse tid til surfing og sånt tull, man bare i to minutter av gangen. Jeg er ikke helt god, tror jeg :fnise:

J jobber en del han og, og har vært syk i tillegg (tror jeg smittet ham?). Så jeg synes det blir litt for lite tid med ham og, men sånn er det nå engang. Veldig enormt fint å være her ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin helg! Har ikke fått gjort så mye, men har hatt det fint.

På fredag var vi og endel venner og så Død snø, den var jo faktisk veldig bra! Synes det er litt morsomt at norsk film begynner å produsere endel bra :)

I går var jeg hos foreldrene mine i Østfold og feiret bursdagen til pappa. Koselig!

Og i dag var jeg og besøkte J på jobb. Vil ikke gå for mye i detalj om det, men han er ihvertfall kjempeflink! *stolt av kjæresten sin*

Og nå sitter vi på sofaen med en øl og tortillachips og ser på TV (LA Ink). Om litt må jeg være flink Ping og jobbe litt med det foredraget jeg skal holde. (vil ikkeeeee)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke noe trøstende å skrive om det å holde foredrag, for det er nemlig noe av det verste jeg vet... Du får tenke på hvor deilig det kjennes når du er ferdig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har dessverre ikke noe trøstende å skrive om det å holde foredrag, for det er nemlig noe av det verste jeg vet... Du får tenke på hvor deilig det kjennes når du er ferdig! :klem:

Takk! :klem:

Sant, det! Egentlig er det ikke det å holde foredraget som er det verste (det er nemlig bare for lærerne våre, de andre jentene og kanskje et par til), men i det hele tatt å få skrevet det! Og å si noe fornuftig! Bleh.

I dag gikk jeg tidlig hjem fra museet. Satt og tegnet ting som ikke oppførte seg. *sur*

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg gal? Ja, kanskje det :klø: Mye kan vel tyde på det, når jeg tenker meg om.

Når reiser du tilbake til England? :tommelopp: for foredrag, you fix!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...