Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Velkommen i klubben.. Ligger på sofaen og synes synd på meg selv :P

Uffa! God bedring! Jeg syntes synd på meg selv i går, i dag har jeg et lite forsøk på hjemmekontor...

Huff. God bedring.

Takk! Bedre i dag enn jeg var i går, så det burde være vekk i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Bedre i dag enn jeg var i går, så det burde være vekk i morgen. :)

haha. minnet meg om den halspastillen som het vekk i morgen.. håper du har mer rett enn den hadde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. minnet meg om den halspastillen som het vekk i morgen.. håper du har mer rett enn den hadde. :)

Den finnes da fremdeles?

Jeg gav en sånn til eksen min en gang, men han var der dagen etterpå likevel. Møkk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes da fremdeles?

Jeg gav en sånn til eksen min en gang, men han var der dagen etterpå likevel. Møkk. :fnise:

Å ja.. Kan vel hende det, men har ikke sett den på en stund.

Haha. Dårlig ex. Evnt dårlige tabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmpf. Fortsatt småsyk, altså. Utrolig irriterende, det ødelegger jo ALT! (ok, det var litt drama-queen-aktig)

Nå har jeg ikke vært på museet på tre dager, og har prøvd å bruke de dagene på en presentasjon jeg må holde et par dager etter at jeg kommer tilbake til England. Men huet er jo fullt av bomull og det er lettere å konsentrere seg om TV'en. Ææææsj. Så nå er jeg syk, OG har et tonn med dårlig samvittighet. Gr.

Er heldigvis bedre enn i går, så håper helga kan bli litt produktiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmpf. Fortsatt småsyk, altså. Utrolig irriterende, det ødelegger jo ALT! (ok, det var litt drama-queen-aktig)

Du har jo så utrolig positiv innstilling til vanlig, så å være bittelitt drama-queen-aktig når du er syk har du ærlig fortjent. :)

og fortsatt god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

*Min tur til å drysse masse bli-frisk-tryllestøv på deg* :klemmer:

Håper du blir bedre snart! Kjedelig og nesten "bortkastet" å være syk når det er helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Håper du blir bedre snart! Kjedelig og nesten "bortkastet" å være syk når det er helg! ;)

Helt enig! :fnise: Håper tanken på at det er fredag gjør deg frisk så fort som en vind!!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo så utrolig positiv innstilling til vanlig, så å være bittelitt drama-queen-aktig når du er syk har du ærlig fortjent. :)

og fortsatt god bedring.

Hehe, det er kanskje sant. Hyggelig å høre sånt ihvertfall! :)

*Min tur til å drysse masse bli-frisk-tryllestøv på deg* :klemmer:

...Jeg tror det gjalp, faktisk! Bedre i dag! Juhu!

Helt enig! :fnise: Håper tanken på at det er fredag gjør deg frisk så fort som en vind!!

:nigo:

Joda, mye bedre i dag. Men det blir nok ikke noen vill baluba i helga likevel, må bl.a. jobbe litt for å ta igjen det forsømte :snurt:

Men jeg får ihvertfall litt mer tid med J, det blir fint! Hurra!

God helg, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais snuppa!

Vi hadde det KOSELIG!

Kan jeg stjele deg en lunsj til uken? Typ tirsdag eller onsdag? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at formen er stigende :) Håper du får gjort mye i helga!

Nja, hehe. Har fått gjort litt i dag, så var vi på butikken og laga mat. Spiste masse, og spiste så litt til og så på film. Nå sitter vi på sofaen, jeg med laptopen og han med sudoku. Produktivt? Njaaa? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais snuppa!

Vi hadde det KOSELIG!

Kan jeg stjele deg en lunsj til uken? Typ tirsdag eller onsdag? :nigo:

Halloen! Det hadde vi det! Men jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å bli såpass på tur av bare en flaske vin... Ute av trening! ;)

Jah! Stjele meg! Hurra! Begge dagene passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi laget forresten Biff Balmoral til middag i dag! Ikke direkte helsekost, men veldig, veldig godt :) Litt skummelt med flambering, men kjøkkenet står fremdeles, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig
Vi laget forresten Biff Balmoral til middag i dag! Ikke direkte helsekost, men veldig, veldig godt :) Litt skummelt med flambering, men kjøkkenet står fremdeles, gitt!

Det så fantastisk godt ut!

Sambo vant av alle ting 2kg finnbiff her om dagen, så idag skal jeg lage viltgryte med sopp og rømme og hele pakka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo vant av alle ting 2kg finnbiff her om dagen, så idag skal jeg lage viltgryte med sopp og rømme og hele pakka:)

Åh, sikle! Det er godt det! Heldiggrisen :)

Nå har jeg bytta til gamle avataren min igjen... sukkh, den ble kjedelig - savner nisselua mi :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oi!?! Når er det?

Ser ikke ut til at det blir før siste helgen i januar, var snakk om den 16. Når drar du??

Ååååå det hørtes supernydeligdiggnammenam ut!

I dag blir det nok 'bare' taco på oss, men jeg må snart begynne å bruke noe av all den soppen som ligger i fryseren. Plukket jo 40 kg i høst, så... :sjenert:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig
Ser ikke ut til at det blir før siste helgen i januar, var snakk om den 16. Når drar du??

I dag blir det nok 'bare' taco på oss, men jeg må snart begynne å bruke noe av all den soppen som ligger i fryseren. Plukket jo 40 kg i høst, så... :sjenert:

-misa

40 KILO??!!! Wow! Og sopp som er så lette i tillegg. Flink du har vært å plukke! :)

Når vi snakker om plukking så kom jeg nettopp på at jeg har endel blåbær og tyttebær fra i høst som må brukes opp. *drømmer om blåbærpai med is*

Hva har du i fryseren da pingting?!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-misa

40 kilo!?! Du er gal altså. (og var det ikke du som la in soppsteder på GPS?) Hihi :)

Jeg drar den 25. Lørdag 24. skal jeg allerede vekk, har blitt invitert på Burn's Night Supper med haggis og whisky og gode greier :)

40 KILO??!!! Wow! Og sopp som er så lette i tillegg. Flink du har vært å plukke! :)

Når vi snakker om plukking så kom jeg nettopp på at jeg har endel blåbær og tyttebær fra i høst som må brukes opp. *drømmer om blåbærpai med is*

Hva har du i fryseren da pingting?!! :D

Å blååååbærpaiiii... *sikle*

Jeg har en ting jeg lager med blåbær av og til, en slags variant av tilslørte bondepiker. Man tiner blåbær (synes faktisk det blir best med bær som har vært frosne) og søter litt om de er sure. 2 dl havregryn stekes brunt med en 2 ss smør og 3/4 dl sukker. La det ligge på en tallerken e.l. mens det stivner - rør av og til så det ikke blir en kjempehavreklump. Også har man pisket krem til! Kjempegodt! :)

Heh, jeg har vel ikke så mye spennende i fryseren jeg, jeg bor jo hos J akkurat nå. I Swindon har jeg ihvertfall masse ferdige hjemmelagede middager, det er lurt det :) Bl.a. verdens beste kyllingsuppe. Og chili con carne, lapskaus og grønnsakssuppe og sånn. *lengter etter å bo fast på ett sted så jeg kan handle mye mere rar mat* (kan jo ikke gjøre det her, da spiser sikkert J det opp mens jeg er borte :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag så langt! Har vært littegranne produktiv, og så gikk vi en liten tur, også har vi besøkt et par som har et lite knøtt 5 mnd. Så nå rasler eggstokkene så høyt at jeg lurer på om andre kan høre det :fnise:

Nå er det tilbake på sofaen, skal være produktiv...bare skrive meg ferdig på KG først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...