Gjest misa Skrevet 4. januar 2009 #461 Skrevet 4. januar 2009 Nå skal vi ut og gå tur i det fine vinterværet! Også har jeg trua med å spandere sushi på J etterpå Nå ble jeg inspirert til å lage en komplett oversikt over de sushi-restaurantene jeg har spist på i Oslo, se mer i dagboken min. -misa
Frk edderkopp Skrevet 4. januar 2009 #462 Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år! Eg drakk foresten bacardi og Cola på nyttår:) Kjipt med nesten ulykke då!
Pingting Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #463 Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år! Eg drakk foresten bacardi og Cola på nyttår:) Kjipt med nesten ulykke då! Godt nyttår, og GODT valg av nyttårsdrink! *gi tommelen opp*
Pingting Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #465 Skrevet 5. januar 2009 Har du ein fin mandag? Jaaah! Har du? VELDIG fin dag i dag. Første dag med studier på Kulturhistorisk museum i Oslo. Skal tegne endel gjenstander de har, derfor fikk jeg lov til å være i Norge tre uker lengre. Var - og er - dritredd for å ødelegge noe, men det går vel bra. Har fått egen studieplass, og skal tegne/fotografere rundt 30 gjenstander. Puh. Blir bare jobbejobbejobb fremover frykter jeg, litt synd når jeg endelig er i nærheten av J. I ettermiddag traff jeg ei venninne jeg ikke har sett på et par år. Hun er egentlig finsk, men jeg ble kjent med henne da jeg bodde i Cardiff. Og nå er hun i Oslo i noen dager. Kjæreste har hunn fått seg og, han virke veldig ålreit. Så hurraaah!
Gjest misa Skrevet 5. januar 2009 #466 Skrevet 5. januar 2009 Hvis du skal være her i tre uker så rekker du neste kg-treff! -misa
Gjest hyggelig Skrevet 5. januar 2009 #467 Skrevet 5. januar 2009 Høres jo herlig ut med egen studieplass, da:) - For ikke å snakke om at du får tre ekstra uker med J Kos deg!
Frk edderkopp Skrevet 6. januar 2009 #468 Skrevet 6. januar 2009 Ja mandag var heilt grei. Kos deg disse tre ukene med Oslo og J:)
Pingting Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #471 Skrevet 6. januar 2009 I kveld har jeg drihk vin med ei venninne. Litt full, sier J. Tror ikke på ham.
Gjest misa Skrevet 6. januar 2009 #472 Skrevet 6. januar 2009 I kveld har jeg drihk vin med ei venninne. Litt full, sier J. Tror ikke på ham. Du er så søt du! -misa
Gjest Ansjoni Skrevet 7. januar 2009 #473 Skrevet 7. januar 2009 I kveld har jeg drihk vin med ei venninne. Litt full, sier J. Tror ikke på ham. Flink til å skrive iallefall, så du er nok bare søtfull!
Pingting Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #474 Skrevet 7. januar 2009 Hvis du skal være her i tre uker så rekker du neste kg-treff! -misa Oi!?! Når er det? Høres jo herlig ut med egen studieplass, da:) - For ikke å snakke om at du får tre ekstra uker med J Kos deg! Ja, det er kjempefint *koser seg* Ja mandag var heilt grei. Kos deg disse tre ukene med Oslo og J:) Jobber med saken! Godt nyttår Hvordan var julen? Godt nyttår! Julen var helt grei den, men det var faktisk fint å komme tilbake til Oslo igjen Hva med deg? <3 :D
Pingting Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #475 Skrevet 7. januar 2009 Du er så søt du! -misa Flink til å skrive iallefall, så du er nok bare søtfull! Uhuuuh, jeg er tydeligvis helt uta av trening siden jeg ikke drikker noe særlig i Swindon. En flaske vin, så var jeg tydeligvis helt på bærtur, hahaha. Men det var en veldig hyggelig kveld ihvertfall! I dag er jeg dårlig. Ikke fyllesyk, men SKIKKELIG forkjøla! Ugh! Tung i hodet og skikkelige hovne mandler. Og jeg som skal på middag hos svigers i dag?!? Får håpe det går over. Men det blir nok hjemmekontor ihvertfall.
Pingting Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #476 Skrevet 8. januar 2009 Uhuh, syk i dag og!?! Jeg har ikke tid til dette!!!
Gjest marihan Skrevet 8. januar 2009 #479 Skrevet 8. januar 2009 Uhuh, syk i dag og!?! Jeg har ikke tid til dette!!! Velkommen i klubben.. Ligger på sofaen og synes synd på meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå