Gjest misa Skrevet 4. januar 2009 #461 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå skal vi ut og gå tur i det fine vinterværet! Også har jeg trua med å spandere sushi på J etterpå Nå ble jeg inspirert til å lage en komplett oversikt over de sushi-restaurantene jeg har spist på i Oslo, se mer i dagboken min. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. januar 2009 #462 Del Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år! Eg drakk foresten bacardi og Cola på nyttår:) Kjipt med nesten ulykke då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år! Eg drakk foresten bacardi og Cola på nyttår:) Kjipt med nesten ulykke då! Godt nyttår, og GODT valg av nyttårsdrink! *gi tommelen opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. januar 2009 #464 Del Skrevet 5. januar 2009 Har du ein fin mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #465 Del Skrevet 5. januar 2009 Har du ein fin mandag? Jaaah! Har du? VELDIG fin dag i dag. Første dag med studier på Kulturhistorisk museum i Oslo. Skal tegne endel gjenstander de har, derfor fikk jeg lov til å være i Norge tre uker lengre. Var - og er - dritredd for å ødelegge noe, men det går vel bra. Har fått egen studieplass, og skal tegne/fotografere rundt 30 gjenstander. Puh. Blir bare jobbejobbejobb fremover frykter jeg, litt synd når jeg endelig er i nærheten av J. I ettermiddag traff jeg ei venninne jeg ikke har sett på et par år. Hun er egentlig finsk, men jeg ble kjent med henne da jeg bodde i Cardiff. Og nå er hun i Oslo i noen dager. Kjæreste har hunn fått seg og, han virke veldig ålreit. Så hurraaah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. januar 2009 #466 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis du skal være her i tre uker så rekker du neste kg-treff! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 5. januar 2009 #467 Del Skrevet 5. januar 2009 Høres jo herlig ut med egen studieplass, da:) - For ikke å snakke om at du får tre ekstra uker med J Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. januar 2009 #468 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja mandag var heilt grei. Kos deg disse tre ukene med Oslo og J:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 6. januar 2009 #469 Del Skrevet 6. januar 2009 Godt nyttår Hvordan var julen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 6. januar 2009 #470 Del Skrevet 6. januar 2009 <3 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 6. januar 2009 I kveld har jeg drihk vin med ei venninne. Litt full, sier J. Tror ikke på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 6. januar 2009 #472 Del Skrevet 6. januar 2009 I kveld har jeg drihk vin med ei venninne. Litt full, sier J. Tror ikke på ham. Du er så søt du! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. januar 2009 #473 Del Skrevet 7. januar 2009 I kveld har jeg drihk vin med ei venninne. Litt full, sier J. Tror ikke på ham. Flink til å skrive iallefall, så du er nok bare søtfull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #474 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvis du skal være her i tre uker så rekker du neste kg-treff! -misa Oi!?! Når er det? Høres jo herlig ut med egen studieplass, da:) - For ikke å snakke om at du får tre ekstra uker med J Kos deg! Ja, det er kjempefint *koser seg* Ja mandag var heilt grei. Kos deg disse tre ukene med Oslo og J:) Jobber med saken! Godt nyttår Hvordan var julen? Godt nyttår! Julen var helt grei den, men det var faktisk fint å komme tilbake til Oslo igjen Hva med deg? <3 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #475 Del Skrevet 7. januar 2009 Du er så søt du! -misa Flink til å skrive iallefall, så du er nok bare søtfull! Uhuuuh, jeg er tydeligvis helt uta av trening siden jeg ikke drikker noe særlig i Swindon. En flaske vin, så var jeg tydeligvis helt på bærtur, hahaha. Men det var en veldig hyggelig kveld ihvertfall! I dag er jeg dårlig. Ikke fyllesyk, men SKIKKELIG forkjøla! Ugh! Tung i hodet og skikkelige hovne mandler. Og jeg som skal på middag hos svigers i dag?!? Får håpe det går over. Men det blir nok hjemmekontor ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 8. januar 2009 Uhuh, syk i dag og!?! Jeg har ikke tid til dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. januar 2009 #477 Del Skrevet 8. januar 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #478 Del Skrevet 8. januar 2009 God bedring! Ååå, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. januar 2009 #479 Del Skrevet 8. januar 2009 Uhuh, syk i dag og!?! Jeg har ikke tid til dette!!! Velkommen i klubben.. Ligger på sofaen og synes synd på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. januar 2009 #480 Del Skrevet 8. januar 2009 Huff. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå