Pingting Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #421 Del Skrevet 18. desember 2008 Good! Tror det er lov å legge ut bilde, har sett flere andre som har gjort det uten at det har blitt sletta iallefall :klø: Jamen da skal jeg prøve det! Snart får du se kjæresten din Kan tenke meg du gleder deg Ja gjett a? Skal bare gjennom en laaaang og slitsom reise hjem først, hehe. Det tar faktisk bortimot 12 timer, skulle ikke tro landene lå så nært? Fox! Det er sååå godt. Sånne drømmer kan man bli helt rar av. Jeg drømte for noen år siden at jeg hadde fått barn, og våknet opp og følte meg helt tom da jeg skjønte at det bare var en drøm. Faktisk så gråt jeg i flere dager etterpå, for følelsen i drømmen var så utrolig sterk. Håper ikke at jeg opplever det igjen, sånn. Du er vel på tur hjem nå, håper du får en superkomfy og hyggelig reise hjem til dine kjære! -misa Uæh, sprøtt! Har heldigvis ikke opplevd noe sånt, men jeg husker jeg våkna og var møkk sur på eksen min (da typen). Brukte faktisk noen timer på å riste av meg, han skjønte jo ingen ting Ikke på vei helt ennå, men blir henta av taxi om 45 minutter. Litt irritert på taxiselskapet egentlig, busstasjonen er 3-4 minutterskjøring herfra, men de vil hente meg ett (bussen går halv to). Ellers har jeg ingen garantier eller rettigheter om jeg blir forsinka. Ingen venterom der, og busstasjonen er ikke et trivelig og trygt sted på nattestid. Så er litt nervøs, faktisk. Ikke veldig gira på å stå ute i kulda i 25 minutter heller. Men det går vel bra Hørte forresten at allsnøen i Oslo er borte. BLÆÆÆÆ. Dårlig gjort, jeg som til og med skrøt til frisøren (!) i dag om at det kom til å være såååå *vise med armene* mye snø hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 18. desember 2008 #422 Del Skrevet 18. desember 2008 God tur hjem! Misunner deg ikke den bussholdeplassen på natterstid... Men det går helt sikkert fint:) Gleder meg til å se bilde av håret! :D God jul, kos deg masse hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. desember 2008 #423 Del Skrevet 18. desember 2008 Håper du kom deg trygt gjennom nattens reisestrabaser, og at du koser deg på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 18. desember 2008 #424 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hei på deg Pingting. Innom for å ønske deg og dine en strålende julefeiring! Håper dere får mange, lange og fine dager med masse god mat og oppfylte ønsker. -misa Endret 18. desember 2008 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 20. desember 2008 #425 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) God jul pingting! kos deg i Norge og med kjæresten din! Endret 20. desember 2008 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #426 Del Skrevet 20. desember 2008 Takk for hilsener alle sammen! Det er så godt å være tilbake! Kom til Oslo i ett-tiden på torsdag, etter en lang og slitsom reise. Men alt gikk helt bra, var bare himla trøtt. Kjæresten spanderte sushi på meg på kvelden, også laga vi pepperkaker på impuls. Sånn ferdiglaga deig er IKKE like bra som hjemmelaget altså! På fredag traff jeg et par venner og fikk støttet handelsstanden litt. (jeg har ny topp og ny genser og nye strømper og ny lue hurra!) På kvelden var det juleølsmaking. Det er en tradisjon vennene til kjæresten min har hatt i mange år, og jeg skjønner hvorfor. Makan til rølpefull har jeg ikke blitt på lenge Vi testet ni øl, og alt skulle helst drikkes opp mens vertinna var på kjøkkenet og fylte opp nye glass. Hjelpes. Men det var ihvertfall utrolig koselig, jeg trengte en fest nå! Og i dag stakk kjæresten av til Sverige til bursdagsfest for noen, så jeg er igjen i leiligheten hans alene (bortsett fra leietakeren hans da, men han holder seg stort sett på rommet sitt). I morgen tidlig drar jeg til foreldrene mine, og lille julaften kjører vi oppover til Nord-Trøndelag for å feire jula der. Gleder meg! Vil bare gi en til alle som sniker seg innom dagboka, og si GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #427 Del Skrevet 20. desember 2008 Her er forresten oppskrift på verdens beste havrekjeks som jeg nettopp har laget: 300 g hvetemel 100 g sukker 130 g mykt smør 250 g hel, avskallet havre (det som het havremarv før i tiden) 2 ts hjortetakksalt 1,5 dl melk Smuldre smøret i det tørre. Bland til slutt i melk. Kjevle ut deigen til den er ca 3-4 mm tykk. Stek på 200 grader, midterste rille i 5-8 min. ...jeg innså nettopp at jeg gjorde en feil da jeg bakte dem. Jeg doblet oppskriften til og med havren, men at jeg hadde kun enkel porsjon av hjortetakksalt og melk. Likevel ble de kjempegode! Rart??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 21. desember 2008 #428 Del Skrevet 21. desember 2008 De kjeksa virka gode. Kjipt at kjæresten drog då! Han blir med til trøndelag eller? Bra at du kom vel heim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. desember 2008 #429 Del Skrevet 21. desember 2008 På fredag traff jeg et par venner og fikk støttet handelsstanden litt. (jeg har ny topp og ny genser og nye strømper og ny lue hurra!) Var det ikke du som skulle ha shoppestopp ut '08? Så bra du koser deg i gamlelandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 22. desember 2008 #430 Del Skrevet 22. desember 2008 Innom for å si god jul, Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 22. desember 2008 #431 Del Skrevet 22. desember 2008 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 23. desember 2008 #432 Del Skrevet 23. desember 2008 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #433 Del Skrevet 23. desember 2008 Merry Christmas! Måtte jo være litt internasjonal til deg Håper du og dine kjære får en fantastisk jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 23. desember 2008 #434 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul :nissekonekyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 23. desember 2008 #435 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoghurt Skrevet 24. desember 2008 #436 Del Skrevet 24. desember 2008 Ha ei herlig jul, Pingeting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 25. desember 2008 #437 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hei. Snubla over dagboka di, og jeg likte den så godt at jeg fortsatte å lese. Er ikke ferdig enda da. Kommet dette innlegget: Dagens kalendergave: en CD med Grieg-stykker, spilt av en pianist som er fra samme kommune som meg! Han er visst verdensberømt...kan ikke huske å ha hørt om ham før, jeg. Heter han Kristian Lindberg? Var på konsert et gang med han, nemlig.. I Nicaragua av alle plasser. Da spilte han i alle fall Grieg, så tenkte den kunne være den samme. Nå skal jeg fortsette å lese dagboka di. God jul forresten. Endret 28. desember 2008 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 27. desember 2008 #438 Del Skrevet 27. desember 2008 *venter i spenning på julereferat* -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 28. desember 2008 #439 Del Skrevet 28. desember 2008 Håper at du har hatt ei fin jul og at du får ei like fin nyttårsfering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 29. desember 2008 #440 Del Skrevet 29. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå