Gå til innhold

Har norske Pepsi Max blitt for tam?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hallo, du har vel hørt om delegering?

Send den til Ringnes, will ya!

ok det er gjort... not..... :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan ikke du bare melde tilbake her hva venninnen din sier, for Pepsi Max har forvandlet seg til å være full av kullsyre og sparkle til å bli en ebben og laber brus der kullsyren dabber ut med en gang. Peppen er forsvunnet.

1,5 l flaskene er blitt irriterende og stygge.

Pepsi Max bør skjerpe seg..

Ja,da har jeg vært på tlf.Den er akkurat som før sier hun,men om det er gjort noe lengre oppe i systemet ang.blandingen kan jo være som ikke hun vet.De bruker forsatt en del av de gamle flaskene men au de nye som er soloflasker pga de bruker mye askobinsyre i de, og derfor er de så stygge og bunnen råtner bort.Det er 3,ett eller annet med kullsyre i 1,5 liter og 4,ett eller annet i 0,5 litere.Ho hadde ingen svar å gi meg men noe rart er det.Ho drikker det ikke selv så da kan jo ikke ho merke noe.Men nå kommer ho nok til å være obs så hører ho noe så får jeg nok vite det..Men kjipt er det.

Skrevet

Fint du sjekket... :)

Da står det ille til med brusen om syren er så sterk at flaskebunnen ikke holder.

Gjest Ex-Pepsi Max drikker
Skrevet
Ja,da har jeg vært på tlf.Den er akkurat som før sier hun,men om det er gjort noe lengre oppe i systemet ang.blandingen kan jo være som ikke hun vet.De bruker forsatt en del av de gamle flaskene men au de nye som er soloflasker pga de bruker mye askobinsyre i de, og derfor er de så stygge og bunnen råtner bort.Det er 3,ett eller annet med kullsyre i 1,5 liter og 4,ett eller annet i 0,5 litere.Ho hadde ingen svar å gi meg men noe rart er det.Ho drikker det ikke selv så da kan jo ikke ho merke noe.Men nå kommer ho nok til å være obs så hører ho noe så får jeg nok vite det..Men kjipt er det.

Brusen har jo endret seg i løpet av de siste 5 årene: for 2-5 år siden smakte Pepsi Max bra. Nå er den laber og har ikke kullsyre...og holder ikke et kvarter etter åpning engang.

Så kjipt...har ikke Ringnes tenkt til å gjøre noe? :snurt:

Skrevet

:overrasket:

Glad jeg ikke drikker brus nå ja.

• 2 uker senere...
Skrevet

Så synd da...nå har jeg måttet slutte å kjøpe Pepsi Max da det ikke finnes kullsyre å oppdrive i flaskene! Den er tam som vann. Kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...