Gå til innhold

Hjelp!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jente

Jeg søkte akkurat tilfeldigvis på navnet mitt og leste igjennom de diverse artiklene som kom fram. Jeg så at navnet mitt var med i en artikkel som handlet om sex og samliv. Det er ikke jeg som har skrevet den, men både for og etternavnet mitt sto der. Kanskje noen har gjort det for å være slemme..

Men jeg trodde ikke at sånne internettsider av den seriøse typen godtok fult navn på de som sendte inn spørsmål.

Dette her er ikke noe morsomt, for hvis folk søker på meg tilfeldig kommer jo det innlegget opp og alle tror det er meg som har skrevet det! Hva kan jeg gjøre med det?

:oops: :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er noe her i forumet, send meg en mail med navnet og linken til tråden det ligger i. Jeg skal se på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Om det er noe her i forumet, send meg en mail med navnet og linken til tråden det ligger i. Jeg skal se på det  :)

Takk for det, men det var ikke her jeg søkte etter det.

Så da kan vel kanskje ikke du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre ikke..

Her i forumet har vi forbud mot å legge inn fullt navn. Dette er en av grunnene til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Desverre ikke..

Her i forumet har vi forbud mot å legge inn fullt navn. Dette er en av grunnene til det.

Synes det er veldig rart at nettstedene ikke sensurer navn når de ser et innlegg med fult navn. Trodde det var en regel som sa at de måtte det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig de gjør det, men at de har gått glipp av dette. Det kan skje her også, men da er vi glade for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...