Gå til innhold

Gutter-hva synes dere om pupper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Øy høhøhø jeg har små pupper, 70 b men kjæresten min liker de, og da gjør det ikke noe hva dere hengehuer mener om dem :)  

Husk jo større, jo mer sjanse for hengeslenging!

Henger automatisk huet når puppene henger eller omvendt i din verden???? :ler::ler:

Suz :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Jeg vil sammenligne pupper med felgene på en bil, ikke for å sammenligne jenter med noe man eier, bare som en metafor, og rent viuelt sett. Du kan ha en bil som ikke folk i utgangspunktet snur seg etter, men får du på et par sinnsyke lavprofils lettmetalsfelger hjelper det mye på helhetsinntrykket. Har du en dritfin bil med litt slitne felger er ikke det krise, da ser man mer på bilen, men fine felger hjelper jo på helhetsinntrykket. Felgenes ytre er jo i utgangspunktet ikke viktig for at bilen skal virke så lenge hjula går rundt.

Takk

Artig metafor :o

Særlig hvis du gjør silikon synonymt med lettmetall... :ler:

...bortsett fra at da passer vel kanskje ikke dette med lavprofil...

Fankern, detta ble vanskelig!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Henger automatisk huet når puppene henger eller omvendt i din verden???? :ler::ler:

Suz :hoho:

Ja jeg liker å tro det for å få bedre selvtillitt for muffinsene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, suzy, det er gode poenger med at størrelse er relativt, sett i forhold til kroppen de sitter på. Men hvis man tar utgangspunkt i en medium dame; vil jeg si at:

Små: A-> B minus

Medium: B -> C minus

Store: C -> D

Utover D har jeg ikke noe forhold til pupper, da er alt i en samlekategori "veldig stort". På en smal dame kan jo en B minus være medium pupper. Jeg synes selv jeg har medium, mens kjæresten min synes jeg har store, så det er veldig relativt. Tror kanskje jeg gir opp, siden det ikke finnes noen gode svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest absolutt IKKE puppeguri

Jeg er smått forvirret! Jeg bruker 75a i str. Før brukte jeg olje innlegg, men gjør ikke det nå som jeg er single! Har alltid hatt en gutt eller to svermende rundt meg, tross mine bitte små bryster. MEN, det som er rart er at det virker som de bare er ute etter kroppen min :o Ikke mye til kropp å være ute etter men! :D

HM....?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamplonarunner
Jeg er smått forvirret! Jeg bruker 75a i str. Før brukte jeg olje innlegg, men gjør ikke det nå som jeg er single! Har alltid hatt en gutt eller to svermende rundt meg, tross mine bitte små bryster. MEN, det som er rart er at det virker som de bare er ute etter kroppen min :o Ikke mye til kropp å være ute etter men! :D

HM....?!?!?

Kan jo være at du ikke har så mye i hodet, så tenker de at kroppen kan ihvertfall brukes til noe??Neida, bare tuller..Ikke alle som er nødt til å ha en dame med store pupper, fordi om de fleste liker det eller ihvertfall har en fantasi om å ha en med det for en kveld eller noe slikt..Spesielt de som har noen med små pupper kanskje? Viktigste er å være fornøyd med det en har, og er du det, er ofte typen din det også..Verste en gutt kan høre på er ei jente han er kjempefornøyd med/synes er perfekt både utseendemessigt og ellers, klage på hvordan hun ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HM....?!?!?

Det er ingen her som har sagt at en kvinne med små bryster ikke er attraktiv. Det var et forsøk på å konkretisere et relativt uttrykk, uten å sette det i noen større sammenheng enn det. Personlig synes jeg ikke puppestørrelse vedgår hvorvidt en person er attraktiv. Sjarm, fint smil, humor, litt skøyeraktig og god personlighet osv. er viktigst. Det finnes lite attraktive damer med svære pupper, og veldig attraktive damer med små pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Veritas 30

ØH!

Legge merke til hvem gutta snur seg etter... vel.. jeg har små pupper jeg, og likevel snur de seg.. merkelig hæ?

Neida, ikke merkelig. De snur seg i vantro, og etterpå sier de seg i mellom: 'Jøss! Hu der var jaggu flat som en planke gitt!' 'Ja. sku tro hun hadde innoverpupper!' 'Tipper du får stang i neven om du lirker den nedi den buksa der!'

-Veritas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er smått forvirret! Jeg bruker 75a i str. Før brukte jeg olje innlegg, men gjør ikke det nå som jeg er single! Har alltid hatt en gutt eller to svermende rundt meg, tross mine bitte små bryster. MEN, det som er rart er at det virker som de bare er ute etter kroppen min  :o  Ikke mye til kropp å være ute etter men! :D  

HM....?!?!?

Ikke? Du har vel en slank kropp og liten rumpe da, og puppene passer sikkert til den.

Jeg liker slike damer. Små, faste pupper. Slank. Fast, liten rumpe. Slanke lår osv.

Jeg hadde helt sikkert vært ute etter kroppen din ;)

Bare å gi meg mailadressen din og sende meg bilde så skal jeg si hva jeg synes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ja vi elsker pupper, store, små, spisse, runde og aller helst ekte. Menvi elsker også alt det andre deilige på kroppen deres. Kan bli litt fornærmet for at dere tror at vi menn er så enkle individer at vi kun henger oss opp i en kroppsdel. Det tror jeg det er dere som gjør. Vi er opptatt av søte,sjarmerende, herlige jenter som smiler søtt og lukter godt. Som alltid har ett smil på lur og har utstråling og selvsikkerhet. Vi vil ha hele pakka! Ikke bare desserten men hele buffeen. Elsker dere :hjerte: alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi elsker pupper, store, små, spisse, runde og aller helst ekte. Menvi elsker også alt det andre deilige på kroppen deres. Kan bli litt fornærmet for at dere tror at vi menn er så enkle individer at vi kun henger oss opp i en kroppsdel. Det tror jeg det er dere som gjør. Vi er opptatt av søte,sjarmerende, herlige jenter som smiler søtt og lukter godt. Som alltid har ett smil på lur og har utstråling og selvsikkerhet. Vi vil ha hele pakka! Ikke bare desserten men hele buffeen. Elsker dere :hjerte:  alle!

Det var ikke småtteri til herlig uttalelse heller, da!

Blåmann, Blåmann, bukken min! :kysse:

*stolt av puppene etter dette* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 35

størelsen har vel ikke så mye å si, bare de er over en munnfull.

Selv er jeg helt tullete etter pupper. De er bare hærlige.

Nå om sommeren når dere jenter er brune, og nesten viser dem åååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi elsker pupper' date=' store, små, spisse, runde og aller helst ekte. Menvi elsker også alt det andre deilige på kroppen deres. Kan bli litt fornærmet for at dere tror at vi menn er så enkle individer at vi kun henger oss opp i en kroppsdel. Det tror jeg det er dere som gjør. Vi er opptatt av søte,sjarmerende, herlige jenter som smiler søtt og lukter godt. Som alltid har ett smil på lur og har utstråling og selvsikkerhet. Vi vil ha hele pakka! Ikke bare desserten men hele buffeen. Elsker dere :hjerte: alle![/quote']

Så fint sagt Blåmann !!! :D Tenk om alle var som deg ...... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...