Gjest Gutt21 Skrevet 11. juni 2003 #41 Del Skrevet 11. juni 2003 Etter å ha lest dette' date=' lurer jeg på Hva er store pupper for dere? Jeg regner A for små, B for medium og C og alt over for store. Her virker det nesten som at når dere snakker om "store pupper" så mener dere disse enorme DDD EEE greiene, og alt under er "ganske små"? [/quote'] Nå har jeg ikke noe helt klart bilde oppe i hodet om hvor store de forskjellige størrelsene er, men jeg vil også si at C er stort. EEE og de greiene der ser jo bare komisk ut. Skjønner ikke at folk gjør sånt mot seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 11. juni 2003 #42 Del Skrevet 11. juni 2003 Over tenkte jeg på folk som presser inn proteser på størrelse med basketballer og større. Aner egentlig ikke hvor stort EEE er og for alt jeg veit finnes noen som har det naturlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njål Skrevet 12. juni 2003 #43 Del Skrevet 12. juni 2003 Pupper er viktig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gib Skrevet 12. juni 2003 #44 Del Skrevet 12. juni 2003 Store pupper er som oftest fine før de blir "dratt" ut av bhen og frem i dagen, da er det mest i veien. :-? Den puppen jeg skal kose med bør helst være fast, ikke for stor(passe inn i handa + litt til) ikke ha laaange brystvorter..urg det er turn off.. Men helt ærlig talt tenker jeg ikke så mye på akkurat det med pupper, ikke før jentene spørr, da må man jo neste det. Silikon pupper er ikke pent uansett, ser så forbanna unaturlig ut. Jenta som puppen sitter fast på er nå viktigst da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #45 Del Skrevet 12. juni 2003 Uheldig jeg skjønner jeg med hjernen intakt bak FF-pupper og blondt, langt hår... :-? Suz Har til dags dato tilgode å møte blonde kvinner med FF pupper MED hjernen intakt. Min erfaring tilsier at disse ønsker å ha hjernen intakt...... men der stopper det. ehem...... denne kommentaren burde jeg kanskje skrevet under "kårny fordommer"..... men shit au!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #46 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg er nok ganske positivt innstilt til pupper, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #47 Del Skrevet 12. juni 2003 Her er det endel mennesker med manglende anatomikunnskaper skjønner jeg.... Gutt21 - pupper finnes i alle størrelser fra naturens side og selv om det ikke er noe som heter EEE, så fins den tilsvarende størrelsen og HELT naturlig... At det er tullete å operere seg for å bli så stor er jeg helt enig med deg i. Det er bare til bry - og de opererte ser ofte oppblåste ut også. Ikke pent :-? 10na - takk for ditt positive innspill... Jeg har verken bleket håret for å bli blond, eller pumpet inn noe i kroppen min for å få store pupper - jeg ER sånn fra naturens side. Men i tillegg til å bli skapt som jeg er utenpå så har jeg fått en hjerne som kan brukes til mye også. Det kommer jo også an på, spør du meg, om du vil ha oppmerksomhet rundt mega-puppene dine, eller ikke. Tror ikke noen som ser på meg umiddelbart ville kunne gjette bh-størrelsen min - eller konkludere med at den er enorm. Jeg kler meg ikke som Dolly Parton sjøl om jeg har kropp som henne (tuller ikke :-? ). Kjære 10na dine kommentarer til kropp vs hjerne indikerer at du mangler litt der oppe mellom ørene sjøl.... eller er belemret med noen fordommer i størrelse FF For alle som lurer på bh-størrelser så fins de i AA, A, B, C, D, DD, DDD/E, F, FF, G, H, HH, J og JJ - større har jeg ikke sett bh'er. Omkrets fra 65 cm til 105 er vel det vanligste. Suz - skikkelig tjukk i huet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #48 Del Skrevet 12. juni 2003 10na - takk for ditt positive innspill... Jeg har verken bleket håret for å bli blond, eller pumpet inn noe i kroppen min for å få store pupper - jeg ER sånn fra naturens side. Jeg kler meg ikke som Dolly Parton sjøl om jeg har kropp som henne (tuller ikke :-? ). Kjære 10na dine kommentarer til kropp vs hjerne indikerer at du mangler litt der oppe mellom ørene sjøl.... eller er belemret med noen fordommer i størrelse FF Suz - skikkelig tjukk i huet Kjære Suzy....... en blond kvinne som skryter av at hun har kropp som Dolly Parton er etter min mening ikke særlig velutrustet hjernemessig. Det er min mening. Hvorvidt jeg har noe mellom ørene eller ei får du tro hva du vil om. Men, hadde jeg manglet noe "der oppe", ja, da hadde jeg neppe hatt den jobben jeg har - og i tillegg så hadde jeg nok bleket håret for at det skulle blitt en helhet i bimbo-looken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #49 Del Skrevet 12. juni 2003 Eh... når skrøt jeg av det???? :o Bare påpekte at sånn er det, men også at jeg ikke kler meg for å fremheve det. Er den utløsende faktoren for deg at jeg er blond? Ville jeg vært smartere i dine øyne om jeg ikke var blond (og jeg understreker igjen naturlig, ikke bleket)? Tror ikke det er noe oppsiktsvekkende ved utseendet mitt, men jeg brukte meg selv som eksempel for å illustrere at det er forskjell på folk. Vi kommer i alle slags utgaver både inni og utenpå Hadde du skyld IQ kunne du ikke hatt jobben du har- vel ditto. Om jeg var et nek så hadde jeg heller ikke kunne hatt jobben jeg har. Får vel bare konkludere med at det er super-size fordommer du har da Suz *løper ut for å kjøpe svart hårfarge slik at jeg blir smart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #50 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har da ikke sagt at du er et nek? Jeg bare påpeker at en kvinne som skryter av at hun ligner D.Parton (som forøvrig har fått den kroppen etter ribbensfjerning og implantater - oh, hvilken Kvinne ) .... ja da lurer jeg på om hjernekapasiteten er på topp. Det er MIN mening, og ja - jeg har ennå tilgode å møte en blond kvinne som er noe annet enn "blond". Lykke til med hårfargingen da Suzy - anbefaler deg forresten L'oreal Exellence. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #51 Del Skrevet 12. juni 2003 Du sier jo fremdeles at jeg skryter av å se ut som Dolly... *sukk* Hvor bokstavelig jeg mener det er jo en annen sak. Ville i utgangspunktet illustere at jeg er alminnelig i kropp (ikke syltynn og ribbensfjernet), men men XL bryst. Da blir Dolly det beste bildet jeg kan komme med... Du har bare møtt dumme blondiner?? Stakkars deg - for en omgangskrets du må ha... Takker hjerteligst for tipset på hårfargen - skal skynde meg å kjøpe meg smart hvis jeg i min tilstand klarer å uttale noe så avansert som L'oreal.... *himler med øynene og snurrer en blond hårlokk rundt finger'n* Du er sååå klok asså 10na Suz - muligens ironisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #52 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeje Suzy, whatever I min omgangskrets finnes ingen blondiner ettersom denne krets har et vist nivå m.h.t hjernekapasitet, m.a.o ingen plass for en blondine. Og til slutt ass....... jeg har en kropp som er dønn lik Angelina Jolie's, jeg skryter ikke - bare påpeker det. Takk for "debatten" - og god bedring........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #53 Del Skrevet 12. juni 2003 Kondolerer Du utelukker mao store deler av nordens befolkning som venner fordi du er overbevist om at graden av pigment i håret er proposjonal med IQ'en... Og du kaller MEG dum....??? I rest my case Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #54 Del Skrevet 12. juni 2003 Kondolerer Du utelukker mao store deler av nordens befolkning som venner fordi du er overbevist om at graden av pigment i håret er proposjonal med IQ'en... Og du kaller MEG dum....??? I rest my case Suz Jeg utelukker ingen, de utelukker seg selv, grunnet sin intelligens. Jeg har ikke sagt at du er dum........ men det jo et paradoks at du selv sier det........ blondie..... You have all my sympaties.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #55 Del Skrevet 12. juni 2003 I min omgangskrets finnes ingen blondiner ettersom denne krets har et vist nivå m.h.t hjernekapasitet, m.a.o ingen plass for en blondine. Er ikke dette å utelukke? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 12. juni 2003 #56 Del Skrevet 12. juni 2003 jeg utelukker ingen - som nevnt i et innlegg tidligere - de utelukker seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #57 Del Skrevet 12. juni 2003 Blondiner over den ganske verden priser seg sannsynligvis lykkelige akkurat nå Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. juni 2003 #58 Del Skrevet 12. juni 2003 Oi! Catfight! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #59 Del Skrevet 12. juni 2003 Eller tigerfight suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #60 Del Skrevet 12. juni 2003 hahahha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå