Gå til innhold

Kastrering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. jeg er en helt normal mann som ikke ønsker å slite med plagsomme kjønnsdrifter fordi jeg ikke er i et forhold (og ikke kommer til å bli det heller).

Har forsøkt antidepressiva og andre former for medisinering, men bivirkningene er så store at jeg ikke kan leve med de.

Har oppsøkt flere leger, men det synes som om man ikke vil anbefale et permanent inngrep til ellers friske mennesker.

Dersom noen har kunnskaper eller erfaringer med slikt enten i innland eller utland blir jeg takknemlig hvis man kan dele det med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe deg, men lurer på hvorfor du føler at du ikke kan nye seksualiteten din med deg selv?

Skrevet
Hei. jeg er en helt normal mann som ikke ønsker å slite med plagsomme kjønnsdrifter fordi jeg ikke er i et forhold (og ikke kommer til å bli det heller).

Har forsøkt antidepressiva og andre former for medisinering, men bivirkningene er så store at jeg ikke kan leve med de.

Har oppsøkt flere leger, men det synes som om man ikke vil anbefale et permanent inngrep til ellers friske mennesker.

Dersom noen har kunnskaper eller erfaringer med slikt enten i innland eller utland blir jeg takknemlig hvis man kan dele det med meg.

Dette inngrepet utfører man ikke i Norge uten at det foreligger en meget god grunn til det.

Du kan kontakte Ring Medisinske senter for å få opplysninger om hvor du kan få utført inngrepet og hva det koster.

Skrevet

En fysisk kastrering krever svært gode grunner, ja. En av grunnene er om man har fått godkjent søknad om kjønnskonvertering, men jeg går ut fra at det ikke er det du tenker på, TS? :)

Skrevet

Vil heller anbefale deg å oppsøke psykolog i første omgang, men om du virkelig brenner for saken kan du jo prøve å finne en tro. Enkelte religiøse gjør sport i å holde seg unna skitne tanker... Buddhisme er for eksempel ganske populært for de aseksuelle, kunne vært noe å prøve seg på før du kvitter deg med juvelene?

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet
Vil heller anbefale deg å oppsøke psykolog i første omgang, men om du virkelig brenner for saken kan du jo prøve å finne en tro. Enkelte religiøse gjør sport i å holde seg unna skitne tanker... Buddhisme er for eksempel ganske populært for de aseksuelle, kunne vært noe å prøve seg på før du kvitter deg med juvelene?

Jeg tror du misforstår noe vesentlig.

Når man blir kastrert fjerner man ikke kjønnsorganer, jeg fikk dette utført i Spania da jeg var 21, er 39 nå og det eneste man merker bortsett fra sårhet de første ukene er at all kjønnsdrift forsvinner.

Det tar tid, men til slutt har man ingen som helst seksualdrifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...