Gå til innhold

Høye magnesiumverdier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva tyder høy magnesiumverdi i kroppen på?

Jeg synes det ville vært mer naturlig å snakke med en lege enn å spørre på et slikt forum.

Skrevet
Jeg synes det ville vært mer naturlig å snakke med en lege enn å spørre på et slikt forum.

Det er ikke det hun spør om.

Ikke vet du hvorfor hun spør heller. Kanskje hun f.eks. har lest en artikkel hvor dette ble nevnt, og lurer på hva det innebærer for å få med seg flyten i artikkelen.

Hold deg til topic eller dropp å svare. Å drive opplæring av voksne mennesker på nett hører ingen sted hjemme.

Og hvis du ikke vet det Belladonna: *Mim* er ei svært oppegående dame som helt sikkert selv er istand til å vurdere når hun skal konsultere lege og når hun ikke trenger å gjøre det.

Skrevet
Det er ikke det hun spør om.

Ikke vet du hvorfor hun spør heller. Kanskje hun f.eks. har lest en artikkel hvor dette ble nevnt, og lurer på hva det innebærer for å få med seg flyten i artikkelen.

Hold deg til topic eller dropp å svare. Å drive opplæring av voksne mennesker på nett hører ingen sted hjemme.

Og hvis du ikke vet det Belladonna: *Mim* er ei svært oppegående dame som helt sikkert selv er istand til å vurdere når hun skal konsultere lege og når hun ikke trenger å gjøre det.

Takk for den, Gjest! :happy: Opplæring på nett er jeg for øvrig en stor tilhenger av - når det gjelder rettskriving. ;)

For øvrig - man vet vel neppe av seg selv at man har høye magnesiumverdier, det får man vel bare slått fast ved legebesøk?

Jeg spør ikke for egen del, men hørte en bekjent som nettopp hadde vært hos lege si at h*n hadde høye magnesiumverdier i kroppen. Har sjekket litt på nettet, men der står det mest om magnesiummangel. Virker som om det er sjelden å ha for mye av det - og om det er skadelig skjønner jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...