Lilith Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Håndklærne mine er stive og harde uansett hvor mye tøymykner jeg bruker. Er det noen måte å få dem myke på igjen, eller må jeg kjøpe nye? Tørketrommel har vi ikke.
pittie Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg har prøvd mye rart. Stryke dem hjelper litt, men det er jo slitsomt.. Ellers ser jeg bare tørketrommel som løsning :klø:
Rampolina Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Hvis du tørker de ute så er greia å ikke la de henge FOR LENGE. Er da de blir helt stive. La de tørke, men ikke mer;)
Lilith Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Takk for svar! Uff, å stryke dem gidder jeg ikke - jeg tror ikke jeg vet hvor strykejernet mitt er engang! Håndklærne tørker på stativ inne. Skal prøve å passe på at de ikke henger for lenge der. Ellers får jeg vel bare belage meg på å kjøpe nye
Gyda Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Men de nye vil vel også bli stive når du vasker dem... (blir ikke alle håndklær og kluter stive hvis de ikke tromles da?)
lille katt Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Er nok tørketrommel som er det enkleste ja... og så fantastisk lettvint som det er - du slipper å henge opp alle håndklærne, sokkene, laknene, sengetøyet, stelledukene . Jeg deler omtrent livet mitt inn i Tiden Før og Etter Tørketrommelen... et revolusjonerende produkt. I Tiden Før Tørketrommelen var jeg ekstremt nøye med å henge opp håndklærne rett (slik at hjørnene møtte hjørnene), slik at de ihvertfall ble rette når de stivnet . Hva er kjipere enn stive OG skjeve håndklær (når du bretter dem sammen altså )?
Lilith Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 Men de nye vil vel også bli stive når du vasker dem... (blir ikke alle håndklær og kluter stive hvis de ikke tromles da?) De holder seg vel en stund - disse gamle håndklærne har jeg hatt lenge, og det er bare nå i det siste de har blitt stive Er nok tørketrommel som er det enkleste ja... og så fantastisk lettvint som det er - du slipper å henge opp alle håndklærne, sokkene, laknene, sengetøyet, stelledukene . Jeg deler omtrent livet mitt inn i Tiden Før og Etter Tørketrommelen... et revolusjonerende produkt. I Tiden Før Tørketrommelen var jeg ekstremt nøye med å henge opp håndklærne rett (slik at hjørnene møtte hjørnene), slik at de ihvertfall ble rette når de stivnet . Hva er kjipere enn stive OG skjeve håndklær (når du bretter dem sammen altså )? Hehe .. kjenner til problemstillingen! Dessverre er ikke trommel en mulighet akkurat nå, så jeg får heller gå til innkjøp av nye håndklær. Finner jeg noen billige, kan de byttes ut oftere
Gjest Raptuza Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Du brukar vel ikkje for mykje vaskepulver? 45 ml er nok til ei full maskin.
Lilith Skrevet 14. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2008 Du brukar vel ikkje for mykje vaskepulver? 45 ml er nok til ei full maskin. Hm, det kan godt være - jeg tar pulver litt på slump. Skal være nøyere med å måle opp og se om det blir bedre. Takk for tips!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå