Gå til innhold

så vardet disse fargene da...

Anbefalte innlegg

Gjest lillelinn
Skrevet

mørk lilla og sølv`?

beige og brunt?

noe helt annet?

jeg aner ikker jeg... hadde jeg visst det,kunne jeg startet å kjøpe noen små ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mørk lilla og sølv`?

beige og brunt?

noe helt annet?

jeg aner ikker jeg... hadde jeg visst det,kunne jeg startet å kjøpe noen små ting

hva syns han da?

Gjest lillelinn
Skrevet

en av dem :P

har utelukket noen andre farger tror jeg

Skrevet

Kanskje du kan la dekorasjonene du finner, bestemme? For eksempel, hvis du finner noen fantastisk vakre lysestaker i lilla, som du bare MÅ ha, så er valget tatt på første kombinasjon?

Eller tenke på hva som passer inn på festlokalet?

Jeg hadde først vurdert hvitt, sølv og rødt. Men så kom jeg på at klubbhuset vi har leid er litt for uformelt, og nå går jeg for en salig blanding av mange sterke farger, med litt orientalsk/shabby bordpynt som passer bedre til utseendet av lokalet, og er mye mer lik min egen interiørstil.

Gjest lillelinn
Skrevet

ja. tenkte noe sånt jeg og, se litt hva jeg finner. og bestemme ut u fra det. lokalet er varmt og koselig, men trenger nok litt farge...

Skrevet

Hvis lokalet trenger farge erkanskje lilla og sølv det beste valget? Vi har kremhvitt og sjokoladebrunt med innslag av gulldetaljer.

Gjest lillelinn
Skrevet

lokalet er i mye brunt og beige. så det er kanskje litt fint med farger, du kan google amafine og se selv :D

Skrevet

Jeg skal ha lilla, sølv og hvitt :)

Skrevet

Jeg så på bilder av lokalet, og tror egentlig beige og brunt hadde passet best inn i selve lokalet, hvis det betyr noe for deg. Det kan kanskje bli litt for store kontraster hvis du bruker lilla og sølv? Det ville i hvert fall jeg tenkt.

Gjest lillelinn
Skrevet

ja...

vanskelig det der.

du tror ikke det blir kjedelig?

Skrevet

Jeg så også på lokalet, og tenkte at brunt og beige ville bli kjedelig. Det er jo stort sett de fargene som er der fra før. Jeg tror jeg ville gått for lilla og sølv. Du har ikke mulighet til å dra ned dit med fargeprøver? Om du har et stoffstykke med deg og legger på bordet og inntil veggene og prøver å forestille deg hvordan det blir kan det kanskje bli litt enklere å se det for seg.

Skrevet
Jeg så på bilder av lokalet, og tror egentlig beige og brunt hadde passet best inn i selve lokalet, hvis det betyr noe for deg. Det kan kanskje bli litt for store kontraster hvis du bruker lilla og sølv? Det ville i hvert fall jeg tenkt.

Det tenkte jeg også. Tror lilla og sølv vil gå dårlig med fargene i lokalet. Hvis du ønsker sterkere farger enn beige og brunt, ville jeg heller valgt farger som harmonerer med fargene i lokalet (avdempet grønt(mosegrønt), orange, rustrødt, gull etc)

Skrevet

I forhold til lokalet ville jeg satset på en høstfarge. Lilla kan være fint det, men kanskje ikke sammen med sølv. Brunt blir nok fint sammen med en slik høstfarge, enten lilla, grønt, oransj, rødt....

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi satser på helt nøytrale farger. Hvit-nyanser og sølv og masse stearinlys. Jeg synes dette er mest "brudete", og så må vi ha nøytrale farger for at ikke brudebuketten skal skjære seg med noe. Den aner ikke jeg hvordan blir seende ut, da den plukkes ut av han uten at jeg bryr meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...