Gjest Overvektig Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Noen som har prøvd dette og kan dele noen erfaringer med meg?
marjane Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Noen som har prøvd dette og kan dele noen erfaringer med meg? Hei jeg er utdannet hypnoterapeut, og skal begynne å praktisere snart. Jeg vet at dette virker :-)
Gjest Gjest_siss_* Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ikke akkurat svar på det du spør om... Men jeg har tatt akupunktur mot søtsug, og en gang behandling varte i 3 mnd.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg har prøvd hypnose for litt ulike ting og det hjalp bra mot en del ting og ikke noe på annet. Absolutt verdt et forsøk i forhold til søtsug
Fat Sally Lee Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Hvor henvender man seg for slik behandling? Og hva koster det?
Nabodama Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Akupunktur koster 300 pr gang her jeg bor. Kanskje jeg skal be henne ta med noen nåler mot søtsug neste gang, hadde trengt det jeg også. En annen ting som virker er å få i seg mye protein.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå