Gå til innhold

Scrapbookingkurs?


Mille123

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som kjenner til om det arrangeres kurs i scrapbooking? Bor i Sarpsborg, så bør helst være i Østfold... Er interessert i alt fra å lage kort til fotoalbum

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å huske at det hang lapper om kurs/scrappekvelder på Scrappiness på Lisleby en gang jeg var innom. Fant ikke noe på nettsiden deres nå, men kanskje det går an å ringe dit?

Mye lekkert i butikken også :) Deilig å kunne gå å titte i en fysisk butikk, blir gjerne et annet inntrykk av ting enn på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrappiness flytter faktisk til Sarpsborg 1. oktober - jeg tipper de kommer til å holde kurs og treffkvelder da. Husker ikke om det er noe på gang før den tid, men ring dem å spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrappiness flytter faktisk til Sarpsborg 1. oktober - jeg tipper de kommer til å holde kurs og treffkvelder da. Husker ikke om det er noe på gang før den tid, men ring dem å spør!

Oi! Gjør de det?? Så flott a :) Sendte de en mail her om dagen, men ikke fått noe svar. Får heller ringe tror jeg ja.

Er jo kommet en ny hobby-butikk på Borg-senteret og, kanskje de kommer til å ha noen kurs etterhvert og! Hadde vært artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fikk svar fra Scrappiness. De har faktisk satt opp kurs til mandag (22. sept) kl 18.00.

Ellers opplyste de om at de flytter til Sarpsborg 1. oktober og at de vil holde kurs i både scrapping og kortlaging før jul

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig enda mer interessert i kort-kurs. Var på panduro å handlet alt for mye kort-stæsj her om dagen.. så i går laget jeg mitt første kort..!!

Så hold oss oppdatert da :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...