Gjest Miley Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Av alle ting man kan spørre om, titter du på din egen bæsj når du har vært på do? Spørsmålet kom opp i forbindelse med legebesøk og jeg endte opp med å føle meg veldig unormal som ikke gjør det. Titter virkelig alle på sin egen bæsj?
Kakee Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg leste: "Tisser du på din egen bæsj?" Tror ikke du er så unormal jeg, jeg gjør ikke det heller. Hehe.
smile Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Det er kun hvis den en sjelden gang føles veldig unormal ut. Men til daglig, nei.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Av alle ting man kan spørre om, titter du på din egen bæsj når du har vært på do? Spørsmålet kom opp i forbindelse med legebesøk og jeg endte opp med å føle meg veldig unormal som ikke gjør det. Titter virkelig alle på sin egen bæsj? Hvordan i all verden kom det spørsmålet opp? Sa legen at det er unormalt å ikke gjøre det? Har du mannlig lege, by any chance?
FruLuna Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Regner med han spurte for å avklare om den hadde endret, farge eller konsistens i det siste, eller om det er blod eller slim i den. Kan være et viktig tegn på diverse sykdommer, men jeg tror ikke det er veldig vanlig å se veldig nøye på den (Derimot var jeg borti en lege en gang som mente at det burde være en del av visittrunden til leger på sykehus å gå innom skyllerommet og titte i bekkenet til alle pasientene... SIkkert nyttig, men fortsatt litt ekkelt )
Gjest Miley Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Hvordan i all verden kom det spørsmålet opp? Sa legen at det er unormalt å ikke gjøre det? Har du mannlig lege, by any chance? Det kom opp fordi det har relevans til den mulige sykdommen jeg har, så det var vel ganske naturlig, men jeg ble litt satt ut likevel jeg Ja, det er en mannlig lege. Han mente det var unaturlig å ikke studere bæsjen. Kanskje menn er flinkere til å studere bæsjen sin
Gjest Grafica Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Jeg tror menn har et litt annet forhold til bæsj... Der er det liksom cred å ha lagt den tjukkeste, merkeligste eller lengste kabelen... Haha, nå kom jeg på en morsom historie *fnise litt for seg selv* Men til tema... Eh, nei. Sjeldent.
Hinata Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg tror menn har et litt annet forhold til bæsj... Der er det liksom cred å ha lagt den tjukkeste, merkeligste eller lengste kabelen... Haha, nå kom jeg på en morsom historie *fnise litt for seg selv* Men til tema... Eh, nei. Sjeldent. Hehe. Jeg også Har ikke for vane å titte på den nei... Endret 11. september 2008 av Hinata
Gjest Pupsilure Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Ja, det hender jeg titter på den. Dette minnet meg om den nettsiden der man legger ut bilde av den hvis man er spesielt fornøyd
Hinata Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Finnes det en slik side? Hørt at det skal finnes en slik side ja.. kanskje ratemypoo.com eller noe.. (sjekket, og det var det visst.. ) Hvorfor må jeg alltid sjekke om det er riktig??
Gjest Pupsilure Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Hehe, ja det var den jeg tenkte på. Så utrolig ekkelt!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 Ja jeg gjør det noen ganger. Det burde alle gjøre om man lurer på om noe er unormalt. hvordan skal en ellers finne det ut? Tror gutter ofte har et mer avslappet forhold til slikt, jenter bæsjer jo som kjent ikke
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Ja det gjør jeg... Jeg gjorde det ikke før jeg fikk en tarmsykdom, men nå har det blitt en slags rutine når jeg merker at magen krangler litt. Jeg vet jo at legen vil spørre.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 Ja jeg gjør det noen ganger for å sjekke hvordan det står til med peristaltikken Og noen ganger av ren nysgjerrighet.
Noli Skrevet 11. september 2008 #17 Skrevet 11. september 2008 Man titter vel på papiret når man tørker seg? Hvordan vet man ellers om man er ferdig med å tørke seg? Jeg ser ikke på selve bæsjen, nei.
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 Jeg gjør! Vet ikke helt hvorfor, jeg bare gjør det. Må vel se hva jeg har klart å produsere. Noen ganger er det temmelig imponerende skal jeg si dere. Klarte forresten å tette en do en gang jeg var litt treg i magen (i utlandet, tynne rør), så jeg har fått litt skrekken i meg og må sjekke om avføringen bør parteres med dobørste før nedtrekk. En kompis av meg sverger til å studere hver bæsj intenst. Den må flyte litt og være relativt luktfri må skjønne, hvis ikke har man feil kosthold. Husker jeg så på et eller annet slankeprogram på tvnorge en gang ("du er hva du spiser", eller noe sånt tror jeg), der tvang slanke-eksperten folka å se på bæsjen sin og pekte ut at den stinket og så rar ut fordi de spiste feil. Så ta en kikk i skåla neste gang folkens, bli venn med bæsjen din
Gjest Hjelpepleier Skrevet 12. september 2008 #19 Skrevet 12. september 2008 Jeg sjekker den hver gang. Men så jobber jeg innen helse, og ser på både pasienter og min egen bæsj for og sjekke at alt er i orden i systemet våres Ser fort hvis det er noe galt. Kanskje jeg har en "dritt"jobb rett og slett?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå