Bella_83 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg skal ha 8-10 stk. på mat å drikke i forbindelse med en 50 årsdag. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal servere..Har tenkt på koldtbord eller viltgryte. Cateringfirmaet tar 125 kr pr.pers for viltgryte og mellom 150-179 kr pr.pers. for koldtbord. Blir det billigere å bestille fra Cateringselskap eller kan jeg kjøpe inn og lage maten selv for mindre penger??Menyen er her. http://www.kilendelikatesse.no/
Gjest *Mim* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Liker du å lage mat? I så fall hadde jeg laget koldtbord. Det er kanskje noen kroner å spare, men du bruker mye tid.
heeggee Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde laget koldtbord... evnt bare spekemat. Jeg hadde spekemat da vi hadde selskap forrige helg, vi var 8 stk... hadde div pølser, div frukter som minitomat, forskjellige meloner etc, eggesalat, eggerøre, potetsalat, loff og flattbrød..! Ble en suksess Til jul har min mor alltid familien på besøk.. da lager vi koldtbord...til 20 stk..!! Syntes hjemmelag koldtbord er bedre enn bortelagd.. Siste alternativ er jo at du lager en gryterett selv !? Eller hva med ost og kjeks? Eller reker?
Prinsesse på erten Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Min erfaring er at tapasbufeer og koldtbord tar en del tid og krever litt planlegging. Hvis du derimot satser på gryteretten hadde jeg lagd den selv. Det finnes mange gode og enkle oppskrifter på viltgryte. Og det blir nok litt billigere enn å få det fra et cateringbyrå.
Bella_83 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Tusen takk for alle svar:) Tror jeg lager maten selv. Koldtbord med både spekemat, frukt og grønnt:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå