Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei! Jeg er en jente som går rundt med unødvendige tanker som knekker meg helt. Dreier seg mest om min kjæres fortid. (Derfor går det veldig utover ham også, han orker ikke å se meg lide slik) Vurderer å gå til psykolog. Vet dere om noen psykologer på nett som svarer deg uten å ta betalt?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hei! Jeg er en jente som går rundt med unødvendige tanker som knekker meg helt. Dreier seg mest om min kjæres fortid. (Derfor går det veldig utover ham også, han orker ikke å se meg lide slik) Vurderer å gå til psykolog. Vet dere om noen psykologer på nett som svarer deg uten å ta betalt? Hei. Jeg vet desverre ikke om noen steder du kan spørre psykolog på nett uten å ta betalt. Men kan du ikke gå til legen og prate med han? Enten om han kan hjelpe deg, eller om han sender deg til psykolog. Ellers har du vel en helsestasjon der du bor, hvor du kan prate med helsesøster. Jeg har gått til psykolog selv, og jeg vet hvor fint det er å prate om hva som tynger deg. Lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå